هوودس تا سال 2017 در شالکه ماندني شد
تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, | 21:59 | نویسنده : Amir

قبل بازي شالکه با بورسيا دورتموند مديران باشگاه شالکه اعلام نمودند بنديکت هوودس کاپيتان آبي هاي سلطنتي با اين باشگاه به توافق لازم رسيده است و قراردادش را تا سال 2017 تمديد نموده است.

 قبل بازي شالکه با بورسيا دورتموند مديران باشگاه شالکه اعلام نمودند بنديکت هوودس کاپيتان آبي هاي  سلطنتي با اين باشگاه به توافق لازم رسيده است و قراردادش را تا سال 2017 تمديد نموده است.

به گزارش کانون هواداران بايرن در ايران، کاپيتان شالکه در اين تيم مي ماند و خيال هواداران شالکه تا حدود زيادي آسوده شد. هورست هلد مدير ورزشي باشگاه شالکه ضمن بيان اين خبر اعلام نمود :"هوودس يکي از بهترين بازيکنان باشگاه شالکه است و ما خوشحاليم که او با ما خواهند ماند."

هوودس نيز در اين مورد با بيلد آلمان گفتگو نمود و اعلام داشت :"شالکه يک باشگاه بزرگ است و من احساس مي کنم در اين باشگاه بسيار بسيار راحت هستم.اينجا يک محيط آشنا و فوق العاده مي باشد که تعامل و رابطه خوبي بين هواداران و بازيکنان همواره برقرار است و من هم از اين مساله به دور نيستم."

قرارداد هوودس در سال 2014 به پايان مي رسيد و بدين ترتيب کاپيتان مردان گلزن کرشن يک قرارداد سه ساله ديگر را امضا خواهد نمود. هوودس سومين بازيکن مهم شالکه است که آبي هاي سلطنتي بعد از کلاس هونتلار و جفرسون فارفان موفق شدند با وي تمديد نمايند. بدين ترتيب شايعه پيوستن اين مدافع آينده دار به بايرن مونيخ در تابستان آينده به پايان رسيد و مونيخيها فعلا بايد او را فراموش نمايند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ