فسخ قرارداد مورينيو - رئال‌مادريد
تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 12:22 | نویسنده : Amir

رسانه‌هاي اسپانيايي از فسخ قرارداد ژوزه مورينيو با رئال‌مادريد خبر دادند.

ژوزه مورينيو فصل جاري ليگا را بسيار بد شروع کرد ولي با 2 پيروزي متوالي برابر بارسلونا و حذف شياطين‌سرخ از ليگ قهرمانان اروپا نفس راحتي کشيد. با اين حال هنوز زمزمه‌هاي جدايي آقاي خاص از کهکشاني‌ها به گوش مي‌رسد.

"رامون دلامورينا"، مجري برنامه ورزشي" ال‌لارگيرو" در راديو "کادناسر" اسپانيا فاش کرد که مورينيو قراردادش را به صورت توافقي با رئال‌مادريد فسخ کرده است و فصل بعد هدايت اين تيم را برعهده نخواهد داشت. اين روزنامه‌نگار ورزشي گفت: "پرس با مورينيو براي فسخ قرارداد به توافق رسيده است. هر دو طرف دوست ندارند، به همکاري با يکديگر ادامه دهند. مورينيو در حال مذاکره با تيمي جديد است. پرس هم تلاش‌هاي خود را براي انتخاب جانشين مورينيو آغاز کرده است. کارلو آنچلوتي و آرسن ونگر بيشترين شانس را براي جانشيني مورينيو دارند."

پيش از اين اين هم روزنامه "الموندو دپورتيو" که از روزنامه‌هاي نزديک به بارسلونا به شمار مي‌آيد، فاش کرد که مورينيو 70 روز ديگر از رئال جدا خواهد شد. اين روزنامه اسپانيايي پس از پيروزي 2 بر يک رئال برابر سلتاويگو نوشت: "مورينيو با پرس براي فسخ قرارداد به توافق رسيده است. سرمربي پرتغالي رئال‌مادريد برنامه‌هاي خود را براي فصل آينده ارائه نداده و همين مسئله جدايي او را مسجل کرده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ