تراکتورسازي غيرتمند مقابل ارتش پولدار قطر
تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 12:27 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال تراکتورسازي در دومين ديدار آسيايي خود ميهمان تيم الجيش قطر است.

 تيم تراکتورسازي تبريز روز سه‌شنبه دومين ديدار خود را در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الجيش قطر برگزار مي‌کند.

به گزارش فارس، تراکتورسازي که گام اول را در آسيا مقتدرانه برداشت و الجزيره امارات را 3 بر يک شکست داد به عنوان صدرنشين گروه A به قطر مي‌رود. قطر کشوري کوچک در حاشيه خليج‌فارس است که در ليگ دوازده تيمي آن با وجود هزينه‌هاي هنگفت تقريبا بدون تماشاگر است! بنابراين احتمال دارد که روز سه‌شنبه تماشاگران ايراني در ورزشگاه قطر بيشتر از تيم الجيش باشند و تراکتورسازي حتي در قطر هم تنها نباشد. مگر اينکه مسئولان قطري بر اجراي قانون اختصاص 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه به تماشاگران ميهمان اصرار کنند.

الجيش تيمي که متعلق به ارتش قطر است در رده سوم ليگ ستارگان قطر قرار دارد. اين تيم سال 2007 تاسيس شده و تلاش کرده قطب نوظهوري در فوتبال قطر باشد. الجيش بازيکنان خارجي سرشناسي دارد؛ کريم زياني بازيکن الجزايري کاپيتان اين تيم است. اوانيلدو، اندرسون مارتينس، آدريانو مارتينس، واگنر ريبريو(برزيل) تامر جمال(سودان) اسماعيل محمود(سوريه) و محمد مثناني(تونس) از جمله ديگر خارجي هاي اين تيم هستند که البته همه آنها نمي‌توانند در آسيا به ميدان بروند. الجيش بازيکن سرشناس قطري در تيمش ندارد.

تراکتورسازي بعد از شکست مقابل استقلال در ليگ برتر قدم به آسيا مي‌گذارد و توني اوليويرا پرتغالي بايد هنر مربيگري‌اش را بارديگر به رخ آسيايي‌ها بکشد و تيم متحول شده‌اي را به ميدان بفرستد تيمي که بازيکنانش آن باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرده باشند و مقتدرانه، با روحيه و با انگيزه مقابل حريف قطري بازي کنند.

الجيش ضعيف‌ترين تيم گروه A است. اين تيم در ديدار اولش مقابل الشباب عربستان هم 2 بر صفر شکست خورده و براي اعاده حيثيت به مصاف تراکتورسازي بازي خواهد کرد و دوست ندارد دومين باخت متوالي در ليگ قهرمانان آسيا را بپذيرد.

تراکتورسازي هم اگر مي‌خواهد همچنان صدرنشين بماند بايد در قطر پيروز شود هرچند ممکن است يک امتياز هم تراکتورسازي را در صدر نگه‌دارد ولي بازي براي حداقل امتياز آن هم در خانه حريف استراتژي مناسبي به نظر نمي‌رسد.

دهنوي، کاظميان، اسدي و ايرانپوريان 4 بازيکن مصدوم تراکتورسازي هستند که کادر پزشکي اين تيم تلاش مي‌کند تا آنها را آماده مسابقه کند. اين 4 مصدوم حاصل بازي با استقلال هستند.

تراکتورسازي تيم پرطرفدار فوتبال ايران است شايد به اندازه الجيش پولدار و پرامکانات نباشد اما بازيکنانش غيرتمندانه در ميدان حاضر خواهند شد و با فاکتور غيرت تمامي کمبودها و نارسايي‌ها را مقابل اين تيم پولدار ناديده مي‌گيرند. تراکتورسازي غيرتمند مي‌خواهد تيم ارتش قطر را شکست بدهد و اين پيروزي خيلي دور از دسترس نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ