گذري بر بازي‌هاي بارسلونا - ميلان (عکس)
تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, | 12:30 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا در شرايطي امشب براي صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا مقابل ميلان مي‌ايستد که در گذشته چنين شرايطي را تجربه کرده است.

در دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا در نيوکمپ از ميلان پذيرايي خواهد کرد.

آبي‌اناري‌ها که در ديدار رفت با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو متحمل شکست شده‌اند اميدوارند با ارائه فوتبال شناور خود و پياده‌کردن تيکي‌تاکاي معروف خود از سد حريف باانگيزه ايتاليايي بگذرند.

بارسا در شرايطي امشب اين ديدار را برگزار خواهد کرد که پيش از اين چنين شرايطي را در دهه 60 ميلادي تجربه کرده است.

کاتالان‌ها در آن زمان در ميلان بانتيجه 2 بر صفر شکست خورده بودند و در بازي برگشت با نتيجه 5 بر يک پيروز شدند تا در مجموع دو ديدار تيم پيروز ميدان لقب بگيرند.

حالا پس از گذشت بيش از 50 سال از آن بازي باز هم بارسا براي صعود به مرحله بعد بايد از سد روسونري بگذرد و بايد ديد که آيا اين بار هم تاريخ براي کاتالان‌ها تکرار مي‌شود؟

در مجموع بازي‌هاي دو تيم ميلان يک بار در نيوکمپ بارسا را مغلوب کرده و آن بازي بر مي‌گردد به جدال دو تيم در سال 2000 که اينزاگي و بيرهوف گل‌هاي تيم ايتاليايي را به ثمر رساندند.

ميلان در اين فصل در گروهي قرار داشت که مالاگا در آن حضور داشت و در اسپانيا مقابل اين حريف مغلوب شده است.

روسونري‌ها در سال 2004 هم در جدال با ديپورتيوو لاکرونيا هم در سن‌سيرو با نتيجه 4 بر يک پيروز شدند؛ اما در اسپانيا و ورزشگاه ريازور با نتيجه 4 بر صفر شکست خوردند تا از گردونه مسابقات کنار بروند.

بايد ديد جدال اين دو تيم امشب ساعت 23:15 به وقت ايران با چه نتيجه‌اي به پايان مي‌رسد و کدام غول از ليگ قهرمانان کنار مي‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ