نارضايتي آرتتا از وضعيت آرسنال
تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, | 12:14 | نویسنده : Amir

ميکل آرتتا، هافبک آرسنال، معتقد است که اگر توپچي ها در اين فصل هم نتوانند به جامي دست پيدا کنند، بايد در تابستان يک سرمايه گذاري اساسي براي خريد بازيکنان خوب انجام بدهند.

 شاگردان ونگر با شکست مقابل بلکبرن و بردفورد سيتي، از رقابت هاي جام حذفي و جام اتحاديه کنار رفتند و در چمپيونزليگ ليگ، با شکست 3-1 در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ، شانس چنداني براي صعود به مرحله بعد ندارند.

آرتتا معتقد است فاصله بين تيمش و منچستريونايتد صدرنشين پذيرفتني نيست و از مديران باشگاه خواست پيش از اينکه دير شود، کاري انجام بدهند.

او در گفتگو با ديلي ميل گفت:" در حالي که 10 هفته تا پايان فصل ليگ برتر باقي مانده، 24 امتياز با منچستريونايتد فاصله داريم. غيرممکن است به آنها برسيم و از نظر من، اين اختلاف غيرقابل قبول است.

ما نبايد در چنين شرايطي باشيم زيرا ما بهترين ساختار پايه اي را داريم؛ چيزي که من در هيچ باشگاه ديگري نديده ام. فلسفه فوق العاده، بازيکنان خوب، از شرايط اقتصادي خوبي برخورداريم که به ما اجازه مي دهد هرکاري مي خواهيم انجام بدهيم و همچنين هواداران فوق العاده اي که هميشه از ما حمايت مي کنند. پس بايد به پيش برويم. 

ماندن در چمپيونزليگ فوق العاده است. اگر نتوانيم سهميه حضور در اين رقابت ها براي فصل آينده را به دست بياوريم، شرايط بسيار دشوار مي شود. در اين صورت تنها يک کار بايد انجام بدهيم؛ بهتر کردن تيم.

ما مي خواهيم بهتر شويم و فصل آينده امتيازات بيشتري به دست بياوريم؛ اين به معناي پيروزي در بازي هاي بيشتر است. فکر مي کنم مديران اين را مي دانند واميدوارم در تابستان کارهايي انجام بدهند."

وقتي از اورتون به آرسنال آمدم، حضور اين تيم در چمپيونزليگ يکي از دلايل اصلي من براي اين انتقال بود. بازي کردن در ديدارهاي بزرگ، تجربه فوق العاده اي است و من به خاطر آن حسرت نمي خورم. اين باعث پيشرفت شما به عنوان بازيکن مي شود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ