شکست سپاهان برابر ستارگان بين المللي قطر
تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, | 22:7 | نویسنده : Amir

سپاهان در ديدار دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.

در هفته دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان از ساعت 19:00 به مصاف الغرافه قطر رفت.

به گزارش فارس، اين ديدار در نهايت با شکست 3 بر يک سپاهان به پايان رسيد.

در اين ديدار علي احمدي 13 براي سپاهان و جبرئيل سيسه 17 و 58 و مجدي 92 براي الغرافه گلزني کردند.

مسابقه از سوي هر 2 تيم بسيار هجومي دنبال مي شد. سپاهان با وجود اينکه در اين ديدار مهمان بود نمايش بسيار خوبي داشت و در بسياري از دقايق نسبت به حريف خود برتري داشت. شاگردان کرانچار بارها از ضعف عمق دفاعي الغرافه استفاده کردند و خود را در موقعيت هاي خوبي قرار دادند که نتوانستند از اين فرصت‌ها استفاده کنند.

سيسه و نِه‌نِه 2 بازيکن فرانسوي الغرافه نقش بسزايي در بازي الغرافه داشتند و بارها با حرکت هاي خود روي دروازه نماينده ايران خطر ساز شدند.

در دقيقه 72 اميد ابراهيمي و 82 علي احمدي درون محوطه جريمه سرنگون شدند که داور اعتقادي به پنالتي نداشت. داور کمي با الغرافه مهربان بود. سپاهاني به اين 2 تصميم داور اعتراض داشتند. همچنين سپاهان در دقيقه 83 توسط محمد غلامي به گل رسيد که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و اين گل را مردود اعلام کرد.

با اين شکست سپاهان 3 ;امتيازي ماند و الاهلي نيز 3 امتيازي شد با توجه به اين نتيجه نماينده ايران صدر را از دست داد و به رده سودم جدول سقوط کرد. داور کره اي اين مسابقه لي مين هو به لورانس کوايه، فهد الشماري و قاسم برهان از الغرافه و علي احمدي و احسان حاج صفي از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با ترکيب شهاب گردان، فرشيد طالبي، محمدعلي احمدي، محرم نويدکيا، جوايرسوکاي، اميد ابراهيمي، حسن جعفري (83 محمد غلامي)، احسان حاج‌صفي، امين جهان عاليان، احمد جمشيديان (66حسين پاپي) و محمدرضا خلعتبري به ميدان رفت.

در ديگر ديدار گروه C از ساعت 19:30 دقيقه تيم هاي النصر امارات و الشباب عربستان به مصاف يکديگر رفتند که نيمه اول اين ديدار با نتيجه ي2 بر يک به سود الاهلي پايان رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ