قوهاي سپيد انزلي در ايستگاه راه آهن
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 8:51 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال ملوان بندر انزلي در هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال ميزبان تيم فوتبال راه‌آهن شهر ري همسايه جدولي خود در اين ليگ مي‌شود.

در يکي از ديدارهاي هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال کشور، تيم فوتبال ملوان بندر انزلي از ساعت 16 عصر فردا جمعه 25 اسفند جاري در ورزشگاه تختي انزلي ميزبان تيم فوتبال راه‌آهن شهر ري مي‌شود.

به نقل از فارس، ملوانان در اين ديدار در حالي مقابل راه‌آهن قرار مي‌گيرند که با حکم کميته انضباطي از همراهي سرمربي خود محروم هستند و بدون احمدزاده به مصاف شاگردان علي دايي مي‌روند.

تکرار برد دور رفت و کسب سه امتياز در مقابل راه‌آهن تا حدودي مي‌تواند بر نتايج نه چندان مطلوب نيم فصل دوم ملوانان که در دور برگشت ليگ برتر تنها يک پيروزي کسب کرده‌ و نتوانسته‌اند رضايت هواداران خود را جلب کنند، سرپوش بگذارد.

راه‌آهن نيز که در جدول رده‌بندي ليگ برتر فوتبال همسايه ملوان است به هيچ عنوان حريف آساني نخواهد بود و به‌ويژه اينکه آنها پس از برد مقابل پرسپوليس در هفته گذشته از روحيه خوبي نيز برخوردار بودند و انگيزه بالايي براي جبران شکست دور رفت خود دارند.

ملوانان براي اين بازي بازيکن محرومي ندارند اما عليرضا رمضاني به دليل مصدوميت غايب اين تيم است و در مقابل نيز بهشاد ياورزاده بازيکن محروم راه‌آهن در برابر تيم ملوان است.

شاگردان محمد احمدزاده اکنون با کسب 38 امتياز در مکان نهم جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر ايستاده‌اند و راه‌آهن نيز با هدايت علي دايي و کسب 42 امتياز در مکان هشتم و در همسايگي ملوان در جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار دارد.

ديدار رفت اين دو تيم در هفته سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر در تهران با برتري يک بر صفر ملوان به پايان رسيده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ