مايلي‌کهن: بهترين دوران پرسپوليس را ما رقم زديم
تاريخ : پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, | 14:55 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: با افرادي که در مورد فدراسيون و سازمان ليگ وقيحانه صحبت مي‌کنند برخوردي نمي‌شود.

محمد مايلي کهن در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا اربعين حسيني سرور و سالار شهيدان را تسليت مي‌گويم و سال نو ميلادي را هم به هموطنان مسيحي‌ام تبريک مي‌گويم. من فردا مقابل تيم خودم بايد بازي کنم. تيمي که زندگي ورزشي‌ام را در آن سپري کردم و همواره نسبت به آن احساس دين کردم. بهترين دوران ورزشي‌ام را چه از زماني بازي و چه در زمان مربيگري در پرسپوليس سپري کرده‌ام. ما بهترين دوران پرسپوليس را رقم زديم و 10 سال قهرمان بلامنازع بوديم و کمترين شکست را داشتيم. در طول 10 سال فقط 5 يا 6 باخت داشتيم.

وي ادامه داد: من بعد از بازيگري‌ام به عنوان مربي در کنار علي پروين بودم و با اين تيم قهرمان و نايب قهرمان آسيا شدم. همواره به اين تيم احساس دين کردم و هيچ وقت نمي‌گويم پرسپوليس به من مديون است. هميشه سعي کرده‌ام که از بازي مقابل اين تيم هم تيمم بهترين بازي‌ها را انجام دهد و مرد و مردانه بازي کند.

مايلي‌کهن تصريح کرد: فردا بازي سختي با پرسپوليس داريم. پرسپوليسي که در نيم‌فصل دوم بهتر شده است که اين مسئله دلايل خاص خودش را دارد. يکي از دلايل آن است که با جذب برخي از بازيکنان نقاط ضعفشان را پوشانده‌اند و دليل ديگر هم حضور انسان نجيبي مثل يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي است که افتخار آن را داشته‌ام مدتي به عنوان مربي در خدمتش باشم. بعد از جدايي من از تيم ملي حق گل‌محمدي در تيم ملي ضايع شد و او دير به تيم ملي ما اضافه شد.

سرمربي گهر با اشاره به شرايط تيم خودش عنوان کرد: تيم ما با وجود تمام زحماتي که مديرانش براي آن مي‌کشند اما تنگناهاي زيادي دارد. آيت‌الله‌زاده و ديگر مديران باشگاه صبح تا شب براي تامين منابع مالي تلاش مي‌کنند و با وضع اقتصادي فعلي کشور کار بسيار سخت است. با وجود همه اين تنگناها در نيم‌فصل دوم کارمان را خوب شروع کرده‌ايم و هفته گذشته راه‌آهن را که يکي از سه چهار تيم متمول ليگ است را شکست داده‌ايم و با ارائه يک بازي برتر راه‌آهن را برديم و بخشي از اين مسئله به تلاش عزيزان ما در لرستان و شهرستان دورود برمي‌گردد که انرژي مثبتي به تيم انتقال دادند.

همچنين بايد از بازيکنان تشکر کنم که با تمام وجودشان بازي مي‌کنند و از خودشان مايع مي‌گذارند اميدوارم فردا بتوانيم بازي خوب و جوانمردانه‌اي ارائه کنيم. در ديدار با پرسپوليس محروم نداريم اما سه چهار بازيکن مثل خودم سرما خورده‌اند.

سرمربي سابق تيم ملي ايران در مورد اينکه بعد از ميزباني گهر در دورود فشارهايي عليه بهروان ايجاد شد و اکنون مي‌گويند او بازنشسته است و بايد از سازمان ليگ کنار برود گفت: مگر دورود مال کدام کشور است؟به نظر من فدراسيون نهادي غيردولتي است و بازنشستگي افراد ربطي به فدراسيون ندارد، ضمن اينکه اکثريت قريب به اتفاق اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال بازنشسته هستند. شايد هم خود بهروان خسته شده است.

وي ادامه داد: در برخي رفتار‌هاي فدراسيون شاهد تناقض‌هايي هستيم برخي افراد با جملات نسنجيده در مورد فدراسيون صحبت‌هاي وقيحانه‌اي مي‌کنند که هيچ برخوردي با آنها نمي‌شود. اين مشکل در فدراسيون ما وجود دارد که در مورد رابطه با نقض قوانين برخورد يک‌نواختي صورت نمي‌گيرد. مثلا کسي که مي‌گويد مي روم و ساختمان ليگ را بر سر رئيسش خراب مي کنم يا ساختمان فدراسيون را بر سر رئيس خراب مي‌کنم با او برخوردي نمي‌شود اما من در زماني که هيچ سمتي در باشگاه و فدراسيون نداشتم و صحبت‌هايي را در يک برنامه ورزشي مطرح کردم کميته انضباطي ما را خواست. اين مشکل در فوتبال ما وجود دارد و بايد قاطعانه بر روي اجراي قوانين پافشاري کرد. بهروان هم براي سازمان ليگ زحمت کشيده است تا به حال هم خوب پيش رفته است و خودش نبايد کوتاه بيايد و اگر قرار است عزل شود مجمع فدراسيون بايد اين کار را انجام دهد نه هيچ نهاد و سازمان دولتي ديگر.

مايلي کهن در مورد اينکه ظاهرا به بقاي تيم گهر در ليگ برتر اميدوار نيست گفت: تيمي که يک نيم‌فصل نتواند در شهر خودش بازي کند و 8 امتياز بگيرد طبيعي است که مشکل دارد. من همواره با واقعيت‌ها راحت کنار مي‌آيم. هرچند برخي مواقع اين واقعيت‌ها را بزرگش مي‌کنند اما اگر گهر مي توانست در شهر خودش بازي کند کمتر چنين مشکلاتي داشت. من با واقعيت راحت کنار مي‌آيم و اهل سفسطه و بازي با الفاظ نيستم. کار فوق‌العاده سخت است. اگر شما به جداول ليگ در دوره‌هاي گذشته نگاه کنيد سختي اين کار ما را بيشتر متوجه مي‌شويد زيرا در دوره‌هاي گذشته فقط دو سه تيم سقوط مي‌کردند اما در اين دوره 4 تيم مستقيم به ليگ 1 سقوط مي‌کند و يک تيم هم بايد به مسابقات حذفي برود. کار سخت است اما نااميد نيستيم و در دور برگشت هم 4 امتياز گرفته‌ايم و تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم.

مايلي‌کهن در پاسخ به اين سوال که نام کي‌روش در فهرست برترين مربيان جهان از سوي فيفا قرار نداشت گفت: وقتي تيم ملي موفق نيست در راس آن کي‌روش هم موفق نبوده است و کسي نيست که از کي‌روش بپرسد چرا نتايج اينگونه است؟! گاهي اوقات تيم خوب بازي مي‌کند و مي‌بازد اما در اکثر مواقعي که کي‌روش هدايت اين تيم را بر عهده داشته کمتر خوب بازي کرده و اين مشکل ماست و خود کي‌روش هم بايد پاسخگو باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ