علاقه هيدينک براي مربيگري در ليگ‌برتر انگليس
تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, | 10:12 | نویسنده : Amir

سرمربي سابق چلسي در صحبت هايي اعلام کرد که از پيشنهاد بازگشت به فوتبال انگليس استقبال مي کند.

 گاس هيدينک، سرمربي هلندي باشگاه آنژي ماخاچ قلعه در صحبت هايي اعلام کرد که تمايل زيادي دارد تا به دنياي مربيگري انگليس بازگردد و البته يادآوري کرد که از حضور در فوتبال روسيه هم لذت مي برد.

به گزارش گل، اين سرمربي 66 ساله که در فصل 9-2008 براي دوران کوتاهي مربيگري در ليگ برتر را روي نيمکت مربيگري چلسي تجربه کرد، حالا يکي از گزينه هاي مدنظر رومن آبراموويچ براي در دست گرفتن هدايت چلسي و جانشيني رافا بنيتس است

اين سرمربي هلندي که روز پنجشنبه در رقابت هاي ليگ اروپا،تيمش آنژي ماخاچ قلعه را مقابل نيوکاسل  هدايت خواهد کرد در صحبت هايي درمورداحتمال بازگشت به فوتبال انگليس به خبرنگاران گفت:« نمي دانم. چون من ديگر يک سرمربي جوان نيستم. التبه هنوز هم خيلي خودم را پرانرژي مي بينم و دوست دارم تاهرروز با بازيکنان در داخل زمين چمن باشم.هنوز انرژي زيادي دارم ولي هيچ وقت نمي توانم آينده ام را پيش بيني کنم. چون بخش عمده اي از اين آينده را حالا پشت سرگذاشته ام.»

هيدينک ادامه داد:«دوست دارم يک جمله ديگر به اين صحبت هايم اضافه کنم، چون درجوابي که داده ام به نظر مي رسد که از شغل فعلي ام لذت نمي برم . ولي اين طور نيست. من از کاري که در حال حاضر مشغول انجامش هستم لذت مي برم. آنژي  تيمي است که از يک تيم کوچک، مبدل به يک تيم بين المللي شده. در طول يک سال، وجهه و چهره باشگاه به شدت بزرگ شده است و جديت در داخل باشگاه و شيوه تلاشي که براي بهبود اوضاع انجام مي شود هم به من انرژي واقعا زيادي مي دهد.»

بازي رفت دو تيم آنژي و نيوکاسل با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود و هيدينک حالا بايد در بازي برگشت تيمش را براي کسب يک نتيجه مطلوب و صعود به مرحله بعدي رقابت هاي ليگ اروپا به ميدان بفرستد.

بخش پاياني صحبت هاي هيدينک درمورد ليگ برتر بود:« در مجموع ليگ برتر تورنمنتي است که هر بازيکني دوست دارد تا در آن حاضر باشد و البته همه سرمربيان دنيا هم دوست دارند تا در ليگ هاي بزرگ کار کنند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ