نتايج مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا
تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Amir

اينتر در يک هشتم نهايي ليگ اروپا با نتيجه قاطع چهار بر يک از سد تاتنهام گذشت اما با توجه به شکست سه بر صفر در بازي رفت حذف شد اما چلسي شکست يک بر صفر در ديدار رفت برابر استوا بخارست را جبران کرد و به جمع هشت تيم راه يافت.

دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا به پايان رسيد و تکليف هشت تيم صعود کرده به دور يک چهارم مشخص شد.

به گزارش ايسنا،در يکي از حساس ترين ديدارها، تاتنهام که در بازي رفت با سه گل برابر اينتر به پيروزي رسيده بود در ديدار برگشت با نتيجه چهار بر يک تن به شکست داد اما با توجه به گل زده در خانه حريف به دور بعد صعود کرد. در اين ديدار که در ورزشگاه جوزپه مه آتسا برگزار شد بازيکنان اينتر شروعي توفاني داشتند و در دقيقه 20 توسط آنتونيو کاسانو پيش افتادند. بازي در نيمه اول با همين تک گل به پايان رسيد. در نيمه دوم شاگردان استراماچوني دو بار در دقايق 52 و 75 به ترتيب توسط پالاسيو و گالاس(گل به خودي) به گل رسيدند تا کار به وقت هاي اضافي کشيده شود.

در وقت اضافي اول نوبت به تاتنهام رسيد تا خودي نشان دهد و در دقيقه 96 توسط آدبايور به گل رسيد؛ گلي که حکم صعود اين تيم به دور بعد را داشت.

اينتر موفق شد در دقيقه 110 يک بار ديگر توسط ريکاردو آلوارز به گل رسد اما اين گل هم مانع حذف شدن اين تيم از دور رقابت ها نشد.

در ديگر ديدار حساس، چلسي ديگر تيم انگليسي که در ديدار رفت با يک گل برابر استوا بخارست روماني تن به شکست داد، در ديدار برگشت جبران کرد و با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد. گل هاي آبي پوشان را در اين ديدار که در استمفوردبريج برگزار شد خوان ماتا(34)جان تري(58) و فرناندو تورس(71) به ثمر رساند. تک گل نماينده روماني را هم چيريچس در دقيقه 45 به ثمر رساند.

روبين کازان که در ديدار رفت با تساوي بدون گل برابر لوانته در اسپانيا متوقف شد در ديدار برگشت نمايش خوبي داشت وبا دو گل به پيروزي رسيد و جواز صعود به دور بعد را کسب کرد. اين ديدار در 90 دقيقه گلي در بر نداشت و کار به وقت هاي اضافي کشيده شد.

زنيت سن پترزبورگ که در ورزشگاه خانگي خود از بازل سوئيس پذيرايي کرد با يک گل به پيروزي رسيد اما با توجه به شکست دو بر صفر در ديدار رفت، از دور رقابت ها کنار رفت.

اما راحت ترين صعود را از اين مرحله لاتزيو داشت. فيروزه اي پوشان که در ديدار رفت با دو گل اشتوتگارت را در زمين اين تيم از پيش رو برداشتند در ديدار برگشت هم کار راحتي داشتند و با نتيجه سه بر يک برابر حريف آلماني خود به پيروزي رسيدند. هر سه گل لاتزيو را در اين ديدار کوژاک به ثمر رساند.

در يکي ديگر از ديدار هاي حساس، نيوکاسل که در ديدار رفت در روسيه با آنژي ماخاچ کالا به تساوي بدون گل دست يافته بود در برگشت با تک گل دقايق پاياني سيسه به پيروزي رسيد و جواز صعود به دور بعد را کسب کرد.

فنرباغچه ترکيه هم که در ديدار رفت با يک گل برابر ميزبانش ويکتوريا پلژن چک به پيروزي رسيد در ديدار برگشت با تساوي يک بر يک متوقف شد اما با توجه به پيروزي در ديدار رفت به جمع هشتم تيم راه يافت. در آخرين بازي هم بنفيکا با نتيجه سه بر دو از سد بوردو فرانسه گذشت و با توجه به پيروزي يک بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه چهار بر دو به دور بعد راه يافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ