آغاز هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال با دو تساوي
تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, | 19:19 | نویسنده : Amir

دو بازي آغازين هفته ي سي ام ليگ برتر ميان فجرسپاسي با فولاد و ملوان با راه آهن با تساوي به پايان رسيد.

از هفته سي ام ليگ برترفوتبال دو ديداري که از ساعت 16 آغاز شده بود با تساوي به پايان رسيد. فجرسپاسي و فولاد به تساوي يک بر يک وملوان و راه آهن به تساوي بدون گل رضايت دادند.

به گزارش ايسنا،در شيراز فجرسپاسي ميزبان شاگردان حسين فرکي بود. اين تيم فولاد بود که در دقيقه 12 توسط عباس پورخسرواني به گل رسيد. با اخراج ايوب کلانتري در دقيقه 56 که کارت قرمز مستقيم را به دليل تکل خشن دريافت کرد، تيم فولاد ده نفره به کار ادامه داد و همين امر موجب فشار تيم فجرسپاسي شد تا در دقيقه 60 اين ديدار يک ضربه پنالتي براي فجرسپاسي اعلام شود که نظري از روي نقطه پنالتي بازي را به تساوي يک بر يک رساند. تلاش دو تيم در ادامه بي نتيجه بود و بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

با اين تساوي فجر با يک بازي بيشتر نسبت به صباي قم بعلت تفاضل گل بهتر يک رده صعود کرد و در جاي دهم ايستاد. فولاد هم 53 امتيازي شد و در همان جايگاه چهارم باقي ماند.

در انزلي هم ملوان ميزبان راه آهن بود که تلاش دو تيم بعد از نود دقيقه با تساوي بدون گل به پايان رسيد. در اين ديدار فرزاد آشوبي هافبک راه‌آهن در دقيقه 61 يک ضربه پنالتي از دست داد تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.

با اين نتيجه، راه آهن با يک بازي بيشتر نسبت به پرسپوليس و مس کرمان با 43 امتياز در جاي ششم و ملوان با 39 امتياز در همان جاي نهم باقي ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ