کرانچار:‌ مقابل راه آهن محکوم به برد هستيم
تاريخ : پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, | 17:13 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ‌مقابل راه آهن محکوم به برد و عدم قبول شکست هستيم.

کرانچار در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل راه آهن گفت: دو بازي اخير را برخلاف ميل باطني با شکست پشت سر گذاشتيم. در حال حاضر اندکي تحت فشار هستيم و مقابل راه آهن محکوم به برد و عدم شکستيم. در اين مدت سعي کرديم شادابي بازيکنان را تامين کنيم تا در ديدار مقابل راه آهن بتوانم پاسخگوي نيازهاي تيم باشم. دالوويچ در اين ديدار تنها محروم است و بازيکن مصدوم ديگري نداريم.

وي در مورد فراز و نشيب‌هاي تيم سپاهان خاطرنشان کرد: ما در روند بازي‌هايمان و سطح فني دچار نوسان نشديم، البته در يکي دو مسابقه از نيم فصل اول چنين مشکلي برايمان ايجاد شد؛ اما در ديدارهاي بعدي همواره سطح خوبي از خود در مسائل فني نشان داديم. شيوه تيمي ما نشان مي‌دهد در حال رشد هستيم و همين که مهاجمان‌مان در موقعيت‌هاي گل زيادي قرار مي‌گيرند برايمان جاي دلگرمي دارد. وقتي حمله مي‌کنيم فرصت ضد حمله را به حريفان مي‌دهيم و اگر تيمي بتواند از اين موقعيت‌ها استفاده کند به گل مي‌رسيم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در مورد شناختش از تيم راه‌ آهن عنوان کرد: راه آهن در دو مسابقه قبلي خود متحمل شکست شده است. ما در دور رفت مقابل اين تيم به تساوي دو بر دو رسيديم و در ديداري دوستانه که اواخر مهرماه به ميدان رفتيم يک بر يک به تساوي رسيديم. راه آهن تيم خوبي است که به طور مستمر حمله مي‌کند و روي ضد حملات تاکيد زيادي دارد. ما اين تيم را به خوبي آناليز کرديم و بازيکنان را کاملا آماده مقابله با سيستم اين تيم کرديم. راه آهن نيز در شرايط خوبي به سر نمي‌برد؛ اما شايد ما به عنوان تيم ميهمان آرامش بيشتري داشته باشيم. تيم ما بازيکناني دارد که هم در ليگ برتر و هم در ليگ قهرمانان آسيا کيفيت خوبي از خود نشان دادند. و اين مسئله به ما کمک زيادي کرد.

کرانچار در مورد عملکرد بازيکنان جديد تيم سپاهان خاطرنشان کرد: شهاب گردان در دو مسابقه‌اي که به ميدان رفته توانسته خواسته‌هايم را برآورده کند. اگر هواداران شعاري عليه او دادند به دليل اينکه غرق در مسابقه بودم متوجه اين موضوع نشدم. شهاب توانسته امنيت را به دروازه ما بازگرداند و به عنوان يک بازيکني که در گذشته ملي‌پوش بوده مي‌تواند بار ديگر از سپاهان به تيم ملي برسد. حاج صفي نيز يک بازيکن خوب و ملي‌پوش است او پس از بازگشت از مسابقات غرب آسيا با وجود اينکه اندکي از مصدوميت رنج مي‌برد نمايش خوبي براي ما ارائه کرده هرچند که توانايي‌هاي بيشتري دارد. ما يک بازيکن ملي‌پوش استراليايي به نام سوشاک را نيز به تيم‌مان اضافه کرديم. او پيش از اين در ليگ چين فعاليت مي‌کرده و به دليل اينکه يک ماه و نيم مسابقات اين تيم به پايان رسيده بود تمريني نداشته است. در اين مدت تلاش کرديم او را به سطح مسابقه برسانيم و اگر لازم باشد فردا از سوشاک استفاده خواهيم کرد.

کرانچار در مورد اينکه رضا محمدي بازيکن جديد پرسپوليس اعلام کرده نيمکت نشيني‌اش در تيم سپاهان غير فني بوده است، گفت: قبل از ديدار مقابل نفت تهران در همين مکان يکي از دوستان سؤالي از من در مورد همين مسئله پرسيده بود. ما ليگ را با باقر صادقي به عنوان دروازه‌بان آغاز کرديم. او مدتي دچار افت شد تا رضا محمدي را درون دروازه قرار دهيم. ظرف دو مسابقه‌اي که اين دروازه‌بان به ميدان رفت، 8 گل دريافت کرد و در همين مکان يکي از دوستان اين مسئله را به من گوشزد کرد. اين دو دروازه‌بان به دليل اينکه در مسابقات ليگ برتر تجربه بازي مداوم را نداشتند نمي‌توانستند خود را در چنين شرايطي حفظ کنند. سپس ما تشخيص داديم صادقي به عنوان دروازه‌بان اول فعاليت کند که مي‌توان گفت اين مسئله از بدشانسي اين دو دروازه‌بان بود که تا قبل از امسال تجربه بازي به صورت مداوم را نداشته است. نيمکت نشيني محمدي به خاطر مسائل غيرفني نبود و اين مسئله با تصميم من به دليل نوساناتي که او داشت، گرفته شد.

محمدي با پيوستن به تيم پرسپوليس شانس اين را پيدا کرده تا فعاليت خود را به عنوان دروازه‌بان دوم دنبال کند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا در جريان مذاکره با عقيلي بوده است، گفت: من در جريان اين مذاکرات قرار داشتم. در مسابقه آخر ما مقابل فولاد او به باشگاه آمد و با مسئولان تيم مذاکره داشت. صحبت‌هاي لازم انجام شده و قرار است او در تابستان سال آينده بار ديگر لباس سپاهان را بر تن کند. با توجه به شناختي که از آقاي رحيمي مديرعامل تيم‌مان دارم مي‌دانم ايشان وقتي تصميمي مي‌گيرند آن را عملي مي‌کنند. حضور عقيلي در سپاهان هم به نفع ما و هم به سود تيم ملي است. چرا که مربيان تيم ملي به طور مداوم مي‌توانند او را زير نظر داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ