سپاهان صدر را از استقلال مي‌گيرد ؟
تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : Amir

در دو ديدار پاياني هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال استقلال به مصاف تيم نفت تهران مي‌رود و تراکتورسازي و سپاهان در تبريز با يکديگر ديدار مي‌کنند.


 

 

 دو ديدار پاياني هفته‌ سي‌ام ليگ برتر در آخرين روز کاري سال 91 برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس، در اين روز استقلال، سپاهان و تراکتورسازي؛ سه تيم مدعي قهرماني به ميدان مي‌روند.

نگاهي به اين 2 بازي مي‌اندازيم؛

*تراکتورسازي - سپاهان؛ نبرد آسيايي در تبريز

سپاهان و تراکتورسازي تيم‌هاي دوم و سوم جدول ليگ در تبريز رودر روي يکديگر قرار مي‌گيرند. هر دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند. البته سپاهان با شکست دور از انتظار و سنگين 3 بر يک مقابله الغرافه قطر به تبريز مي‌رود در حاليکه تراکتورسازي هنوز صدرنشين گروهش است و شکستي در آسيا نداشته است. تراکتورسازي اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد بازهم صدرنشين نخواهد شد و با 58 امتياز در رده دوم قرار مي‌گيرد اما در صورت پيروزي سپاهان در تبريز امکان دارد که زردپوشان اصفهاني صدرنشين شوند به شرطي که منصور ابراهيم‌زاده سرمربي اصفهاني نفت بتواند هر سه امتياز را از استقلال بگيرد. مساوي سپاهان و تراکتورسازي آبي‌پوشان پايتخت را خوشحال مي‌کند و فاصله آنها را در صدر جدول با رقبايشان بيشتر مي‌شود.البته پيروزي در تبريز کار بسيار دشواري است و تراکتورسازي در خانه هميشه بهتر و تهاجمي‌تر بازي مي‌کند و کمتر تيمي مي‌تواند در ورزشگاه يادگار امام تبريز پيروز شود.  تراکتورسازي در اين ديدار قاسم دهنوي و جواد کاظميان را به دليل محروميت در اختيار ندارد و سپاهان هم علي احمدي و همچنين رسول خوروش سرپرست تيم محروم هستند.

* نفت تهران - استقلال؛ هموار شدن راه قهرماني آبي‌ها با مهار نفت؟

اگر چه در اين بازي نفت ميزبان است اما با تصميم شوراي تامين بازي در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد اين در حالي است که نفت تهران خواهان انجام بازي در ورزشگاه تختي تهران يا يادگار امام قم بود و حتي تهديد کرد در صورتيکه بازي در ورزشگاه دلخواه آنها انجام نشود بعد از انجام بازي در ورزشگاه آزادي به AFC شکايت مي‌کنند.

نفت شانس اندکي براي کسب سهميه آسيايي در ليگ برتر دارد و اگر مي خواهد آسيايي شود بايد استقلال را شکست بدهد. آبي‌پوشان در اين مسابقه دو محروم دارند. آرش برهاني و حنيف عمران‌زاده نمي‌توانند مقابل نفت بازي کنند هرچند عمران‌زاده به دليل اعتراضش به بازي نکردن در ديدار با العين در حال حاضر از سوي کادر فني تنبيه انضباطي شده است اما نبود آرش برهاني مي‌تواند براي استقلال دردسر درست کند. در تيم نفت دو بازيکن انگيزه بيشتري دارند. ميثم حسيني و امين منوچهري مدافع و مهاجمي که نيم فصل اول در استقلال بازي مي‌کردند و در نيم فصل به نفت آمده‌اند مي‌خواهند بارديگر خودشان را به قلعه‌نويي ثابت کنند.

 استقلال اگر نفت را مهار کند و سه امتياز اين بازي را بگيرد با 62 امتياز و صدرنشيني مطلق سال را تمام مي‌کند و راه قهرماني آنها هموارتر مي‌شود اما اگر نفت با سرمربيگري ابراهيم‌زاده استقلال را شکست بدهد و سپاهان در تبريز پيروز شود در آن صورت اصفهاني‌ها صدرنشيني را در آخر سال از استقلال خواهند گرفت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ