خيز ريوالدو براي نيمکت آبي-اناري‌ها
تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, | 11:56 | نویسنده : Amir

ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل خود را آماده عهده گرفتن هدايت آبي‌-اناري‌ها مي‌کند.

ريوالدو که زماني با پيراهن آبي‌-اناري‌ها در خط مياني جولان مي‌داد، از آرزوي خود براي به عهده گرفتن هدايت بارسلونا سخن گفت.

اين ستاره برزيلي هر چند پا به 40 سالگي گذاشته و غبار پيري در چهره او نمايان است، اما هنوز دل از فوتبال نکنده و در تيم سائوکتانوي برزيل به بازي مشغول است. چپ‌پاي خوش‌تکنيک سلسائو خود را براي مربيگري در بارسلونا آماده مي‌کند. اين سخناني است که ريوالدو در گفت‌وگو با روزنامه‌ «اسپورت انتراتيو» برزيل بر زبان آورد.

ريوالدو که با طلاي‌پوشان قهرمان جام‌جهاني 2002 شد، گفت: "راسل زمينه را براي بازگشتم به بارسلونا مهيا کرده است، به همين خاطر خود را آماده مي‌کنم تا در صورت پيشنهاد رسمي وارد ميدان شوم. رابطه بسيار خوبي با راسل دارم و بسيار خوشحال خواهم شد که همچون گوآرديولا کار خود را در عرصه مربيگري با تيمي بزرگ آغاز کنم."

او افزود: "زندگي در اسپانيا براي من آسان است. من يک شهروند اسپانيايي به شمار مي‌آيم. کشور اسپانيا به ويژه شهر بارسلونا را بسيار دوست دارم. خاطرات فراموش‌نشدني در بارسلونا دارم و اميدوارم روزي دوباره به اين تيم برگردم."

ريوالدو که در سال 1999 به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد، از سال 1997 تا 2002 با پيراهن بارسلونا به ميدان رفت. او در 235 بازي که براي آبي‌-اناري‌ها انجام داد، 130 گل به ثمر رساند و با اين تيم دو بار قهرمان ليگا، يک بار جام حذفي و يک بار سوپر جام اروپا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ