مروري بر بازيهاي فرداي ليگ برتر فوتبال
تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:, | 10:59 | نویسنده : Amir

در ادامه هفته بيستم ليگ برتر 4 ديدار روز شنبه برگزار مي‌شود که در حساس‌ترين بازي استقلال صدرنشين ميهمان ذوب آهن اصفهان است.

روز شنبه هفته بيستم ليگ برتر با برگزاري 4 مسابقه پيگيري مي شود و در اين روز استقلال صدرنشين به ميدان مي رود. البته قرار بود شنبه 5 بازي برگزار شود اما به دليل آلودگي هواي تهران بازي تيم هاي پيکان و داماش لغو شد. امروز نيز ديدار تيم هاي راه آهن با سپاهان و پرسپوليس با گهر نيز لغو شد. نگاهي به 4 ديدار فردا مي اندازيم؛



سايپا - فولاد خوزستان؛ فولاد با روحيه در کرج

سايپا هفته گذشته برابر استقلال شکست خورد و تا رده هشتم سقوط کرد اما فولاد با شکست دادن سپاهان به رده دوم جدول رسيد.

حسين فرکي و جوانان فولاد نتيجه همدلي و کار و تلاششان را گرفتند. فولاد اکنون يک تيم کاملا با روحيه و پرانرژي است. بنابراين شاگردان تقوي کار سختي مقابل فولاد دارند. فولاد به دور از حاشيه ها به رده دوم جدول رسيد و اکنون به دنبال رسيدن به صدر هم هست هرچند حسين فرکي مي گويد که هيچ قولي براي قهرماني يا کسب سهميه آسيايي نمي دهد که البته اين حرف را بيشتر بايد بر روي تواضع و تجربه بالاي فرکي در فوتبال گذاشت.



آلومينيوم - نفت تهران؛ آلومينيوم به دنبال دومين برد

آلومينيوم هفته گذشته داماش را در رشت برد تا به بقا در ليگ برتر اميدوارتر شود. شاگردان ميثاقيان اين بار در خانه مي خواهند پيروز شوند و خود را در جدول ليگ بالاتر بکشند و از رده چهاردهم جدا شوند. نفت در سواحل خليج فارس کار دشواري دارد. هر چند منصور ابراهيم زاده از نظر دانش فني برتر از اکبر ميثاقيان است اما در نهايت اين بازيکنان دو تيم هستند که نتيجه را در ميدان رقم مي زنند.



مس - تراکتورسازي؛ نبرد پرتغال و کرواسي!

مس با لوکا بوناچيچ سرمربي جديدش هنوز نتوانسته به پيروزي برسد آن هم در حاليکه مس در هفته هجدهم و با سرمربي بومي خود مهدي محمدي سپاهان را در خانه شکست داده بود. بوناچيچ بايد در خانه اولين برد را به هواداران تيمش تقديم کند تا نشان دهد که ارزش دلارهايي که برايش هزينه شده را داشته است. حريف مس تراکتورسازي است که اکنون در رده سوم جدول است و نمي خواهد از جمع مدعيان بالاي جدول جدا شود بنابراين نبرد تاکتيکي اوليويراي پرتغالي با بوناچيچ کروات ديدني خواهد بود.



ذوب آهن - استقلال؛ فرار بزرگ آبي پوشان به سوي قهرماني؟

ذوب آهن براي بقا در ليگ برتر تلاش مي کند و استقلال به دنبال قهرماني در ليگ برتر است هدف دو تيم در ليگ برتر کاملا متفاوت است اما در اين مسابقه هر دو تيم به دنبال برد هستند. فرهاد کاظمي قول داده ذوب آهن را در ليگ برتر نگه دارد با اين حال تيمش کار سختي برابر استقلال صدرنشين دارد. زيرا خط دفاع و حمله ذوب آهن جزء خطوط ضعيف ليگ برتر است. در حاليکه استقلال يک تيم پرستاره و کامل است که در هر مسابقه بيش از 7 فرصت مسلم گلزني بر روي دروازه حريف ايجاد مي کند. البته بزرگترين شانس ذوب آهن محروميت فرزاد حاتمي گلزن شش دانگ استقلال است. مهاجمي که در 4 بازي براي آبي پوشان سه گل زده است اما در اين ديدار و مقابل يکي از خطوط ضعيف دفاعي ليگ غايب است. اين بازي فرصت خوبي براي مهاجماني مثل آرش برهاني و ايمان موسوي است تا خودي نشان بدهند و از زير سايه حاتمي خارج شوند. استقلال حتي در صورت باخت هم صدرنشين ليگ باقي مي ماند اما شاگردان آبي پوش قلعه نويي براي گرفتن هر سه امتياز به ميدان مي روند. آنها مي خواهند فرار بزرگ خود را به سوي قهرماني ليگ از هفته بيستم آغاز کنند. استقلال در صورت پيروزي برابر ذوب آهن 40 امتيازي مي شود. آن هم در کنار چهلستون اصفهان!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ