اخبار کميته انضباطي
تاريخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, | 11:41 | نویسنده : Amir

کميته انضباطي راي هاي خود را در خصوص تيم هاي متخلف صادر کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، ديدار دو تيم گاز خوزستان و دبيري تبريز از سري رقابتهاي ليگ برتر فوتسال در اهواز برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم گاز خوزستان تخلفاتي صورت گرفت. همچنين رشيد قلي پور بازيکن تيم دبيري تبريز به دليل اعتراض به داور، از زمين مسابقه اخراج شد.کاوياني –سرپرست تيم دبيري تبريز هم در حين بازي، بازيکنان را از زمين مسابقه خارج کرد و مسابقه با 6 دقيقه تاخير مواجه شد. کميته انضباطي پس از بررسي به دليل تخلف تماشاگران تيم ميزبان، باشگاه گاز خوزستان را به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.رشيد قلي پور به دليل تخلفش به مدت 8 جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين کاوياني-سرپرست تيم دبير تبريز به توبيخ کتبي و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي پيروز قرباني

کميته انضباطي پيروز قرباني را به دليل عدم رعايت ماده 23 آيين نامه انضباطي به توبيخ کتبي و درج در پرونده و پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

جريمه نقدي براي سرپرست و بازيکن سپاهان

ديدار دو تيم سپاهان اصفهان و صباي قم از سري رقابتهاي ليگ برتر از هفته بيست و نهم در اصفهان برگزار شد که از سوي رسول خوروش-مدير تيم سپاهان و اميد ابراهيمي –بازيکن تيم سپاهان تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي رسول خوروش-مدير تيم سپاهان و اميد ابراهيمي –بازيکن تيم سپاهان را جداگانه به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

جريمه براي مربيان تيم صباي قم

ديدار دو تيم استقلال و صباي قم از سري رقابتهاي ليگ برتر از هفته بيست و هشتم در قم برگزار شد که از سوي رضا محتشم و سهراب بختياري زاده تخلفاتي صورت گرفت.

بر همين اساس رضا محتشم طبق بند يکم ماده 22 آئين نامه به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و شرکت در مسابقات محروم و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. سهراب بختياري زاده نيز به مدت 3 جلسه از همراهي تيم مربوطه و شرکت در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي باشگاه پرسپوليس

ديدار دو تيم راه آهن شهر ري و پرسپوليس از سري رقابتهاي ليگ برتر در حالي 20/12/91 برگزار شد که از سوي طرفداران تيم پرسپوليس تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس باشگاه پرسپوليس به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ