جواب رد فرديناند به روي هاجسون
تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 11:56 | نویسنده : Amir

مدافع منچستر يونايتد که پس از دو سال به تيم ملي فوتبال انگليس دعوت شده بود اعلام کرد که در حال حاضر نمي تواند براي تيم ملي کشورش به ميدان رود.

چند روز پيش روي هاجسون، سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس براي دو ديدار برابر سن مارينو و مونته نگرو فهرست دعوت شده ها به اردو را اعلام کرد که درميان آنها نام ريو فرديناند بعد از دو سال به چشم خورد اما مدافع منچستر يونايتد در اظهارنظري جالب گفت که به خاطر برنامه هاي آموزشي و درماني که دارد نمي تواند تيم ملي فوتبال کشورش را در اين دو بازي همراهي کند.

هاجسون از زماني که هدايت تيم ملي فوتبال انگيس را بر عهده گرفته فرديناند را براي هيچ بازي به اردو دعوت نکرده است. او دعوت نشدن مدافع منچستر يونايتد را به دلايل فني ربط مي دهد اما رسانه هاي انگيسي اختلاف فرديناند با جان تري را دليل اصلي اين کار مي دانند که اين چندان بي ربط به نظر نمي رسد چرا که به محض کناره گيري تري از بازيهاي ملي کادر فني انگليس دست به دامان فرديناند شد.

هاجسون در واکنش به اقدام فرديناند گفت: واقعا از اينکه فرديناند در اين دو بازي ما را همراهي نمي کند ناراحتم. اما با توجه به برنامه هاي از پيش تعيين شده اي که دارد چاره اي جز اين کار ندارد. فرديناند تماس گرفت و خواستار نشستي با من شد. واقعا خوشحال کننده است که به حرف هاي هم گوش کنيم و دلايل منطقي را براي عمل خود ارائه دهيم. از اينکه او بار ديگر حاضر است براي تيم ملي کشورش به ميدان رود، خوشحالم. او بازيکني تاثيرگذار براي ما به شمار مي آيد و مطمئنا در بازيهاي بعدي از او استفاده خواهيم کرد.

فرديناند 81 باري براي تيم ملي انگليس به ميدان رفته است که آخرين بار آن به سال 2011 و ديدار برابر با سوئيس بر مي‌گردد.

او گفت: واقعا ناراحتم که نمي توانم تيم ملي کشورم را همراهي کنم اما در صحبت هايم با هاجسون گفتم که مي خواهم در آينده براي تيم ملي کشورم بازي کنم. در ديداري که با او داشتم يک چيز را شفاف بيان کردم و آن اينکه ذره اي از عشقم به پيراهن تيم ملي کشورم کم نشده است و مي خواهم با همان شور و هيجان در بازي هاي آينده به ميدان روم.

هاجسون پس از کناره گيري فرديناند، استوارت پيرس بازيکن 21 ساله تاتنهام را به اردو فرا خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ