حمايت ونگر از مهاجم ساحل‌عاجي آرسنال
تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 12:2 | نویسنده : Amir

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، اميدوار است که ژروينيو، مهاجم تيمش، بعد از گلزني مقابل سوانسي، بار ديگر اعتماد به نفسش را به دست بياورد.

اين مهاجم ساحل عاجي که در ديدار اين هفته مقابل سوانسي به عنوان بازيکن جانشين به ميدان رفت، براي اولين بار در 5 ماه اخير موفق به گلزني شد و کمک کرد تا توپچي ها به سه امتياز حساس اين ديدار برسند.

ونگر که به شدت به دنبال رساندن تيمش به جمع چهار تيم اول ليگ برتر است، از هواداران آرسنال خواست تا از ژروينيو حمايت کنند  و اميدوار است گلزني مقابل سوانسي، اعتماد به نفس لازم را به ژروينيو داده باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مي دانم که ژروينيو تحت فشارهاي منفي زيادي قرار داشت زيرا موقعيت هايي را از دست داد و اينکه پيروزي در اين ديدار براي ما بسيار مهم بود.

او در رقابت هاي جام ملت هاي آفريقا حضور پيدا کرد و کمي خسته به تيم برگشت. اما اکنون مطمئنم که او تا پايان فصل يکي از ستاره هاي ما خواهد بود.

او بازيکن حساسي است و نياز به حمايت دارد. او دوست دارد خوب کار کند؛ فوتبال را دوست دارد و وقتي گلزني نمي کند، دچار افت مي شود.

بازگشت او کيفيت متفاوتي به تيم مي دهد. او مي تواند دريبل بزند، مي تواند به تيم روحيه بدهد. او به تازگي دچار کاهش اعتماد به نفس شده بود زيرا وقتي در مقابل دروازه صاحب توپ مي شد، مي توانستيد اين را کاملا ببينيد. اميدوارم گلزني در اين ديدار به او اعتماد به نفس زيادي داده باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ