دليلي براي لغو ديدار ذوب آهن-استقلال نيست
تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:, | 14:8 | نویسنده : Amir

رييس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال گفت، بازي‌هاي معوقه هفته بيستم ليگ برتر با يافتن جاي خالي در تقويم در سال جاري برگزار مي‌شود.

غلامرضا بهروان با اشاره به لغو برخي از ديدارهاي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران، جام خليج فارس به دليل آلودگي هوا گفت: "با توجه به مصوبه شوراي تامين استان تهران و نامه‌ اين شورا به فدراسيون فوتبال بازي‌ها در تهران لغو شد. با توجه به برگزاري جام حذفي در روزهاي 19 و 20 دي و همچنين حضور 4 باشگاه‌ در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين برپايي اردوي تيم ملي کار براي سازمان ليگ بسيار دشوار شده است."

او درباره زمان احتمالي برگزاري ديدارهاي عقب‌افتاده ليگ برتر عنوان کرد: "تلاش داريم به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنيم که نه تيم ملي و نه نمايندگان فوتبال ايران در آسيا لطمه‌اي نبينند. مطمئن باشيد با يافتن جاي خالي در تقويم برگزاري بازي‌ها، ديدارهاي عقب‌افتاده را در سال جاري برگزار مي‌کنيم."

بهروان با اشاره به انجام ديگر ديدارهاي هفته در شهرستان‌ها افزود: "بازي ذوب‌آهن و استقلال در فولادشهر انجام مي‌شود. با توجه به فاصله 40 کيلومتري فولادشهر تا اصفهان دليلي براي برگزارنشدن اين رقابت وجود ندارد."

رييس سازمان ليگ در پايان از انجام بازي‌هاي جام آزادگان در روز يکشنبه از جمله در شهر آلوده‌اي همانند اراک خبر داد و گفت، برگزاري بازي‌ها دراين روز مانعي ندارد؛ چرا که شرايط آب‌وهوايي به حالت عادي باز مي‌گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ