چراغ سبز نیمار به بارسا
تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 12:7 | نویسنده : Amir

نيمار در مصاحبخ با يكي از شبكه هاي تلويزيوني برزيل مسي ، ژاوي ، اينيستا ، فابرگاس و دني آلوز را فوق ستاره خواند و در باره آينده خود نيز گفت در سانتوس مي ماند

چراغ سبز نیمار به بارسا

نيمار بار ديگر علاقه ي خود به بارسلونا را در مصاحبه اي ابراز كرد.

 

او گفت : بارسلونا تيم محبوب من است و من بازي هاي آن ها را دنبال مي كنم ، شايد اين علاقه به خاطر اين است كه من معتقدم آنها بهترين بازيكن جهان ، ليونل مسي را در اختيار دارند.در كنار مسي بازيكناني مانند اينيستا ، ژاوي ، فابرگاس و دني آلوز هستند كه من از طرفداران پر و پا قرصشان محسوب مي شوم و هرگز از نگاه كردن بازي آن ها خسته نمي شوم.

اين بازيكن 21 ساله اظهار داشت كه روياي او بازي كردن در اروپا است اما تأكيد كرد كه زمان درست اين كار را مي كند.

او هم چنين گفت كه بي شك تا پايان قراردادش در سانتوس مي ماند.

او در ادامه افزود :‌ من هميشه تأكيد كرده ام كه تا پايان قراردادم در سانتوس مي مانم و اين مطبوعات هستند كه به اين مسائل دامن مي زنند. من 5 سال است كه در سانتوس هستم و عاشق باشگاه مي باشم. افتخار مي كنم در باشگاه سابق پله توپ مي زنم و از آن جايي كه مهم ترين چيز برايم خوشحالي و رضايت است فعلا در سانتوس مي مانم. اين بازيكن در ادامه گفت كه هرگز خود را در حد مسي و رونالدو و اينيستا تصور نمي كند و فعلا تمركزش را بر روي اهداف شخصي گذاشته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ