حرفهاي آتشکده در اولين حضور در اردوي تيم ملي
تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, | 9:22 | نویسنده : Amir

بازيکن جديد تيم ملي ايران پس از نخستين حضورش در اردوي اين تيم مي گويد بازي براي تيم ملي ايران از جهات مختلف به سودش است.

آتشکده در ابتدا گفت: خوشحالم که به تيم ملي دعوت شده ام. اين اولين باري است که در تيم ملي حضور دارم و احساس خوبي دارم که در کنار ملي پوشان هستم و اميدوارم هفته خوبي را در کنار تيم ملي داشته باشم و تجربه خوبي بدست بياورم. مطمئن هستم در کنار تيم ملي ايران بودن در آينده براي من بسيار مفيد خواهد بود و کمک زيادي در بسياري از جهات به من خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه درباره بيوگرافيش گفت: بيست سال سن دارم و تمام زندگي ام در سوئد بوده ام و اولين تيم من اي اف گوتنبرگ بود و از 16 سالگي در ليگ برتر سوئد بازي کرده ام و پس از ان در 18 سالگي مصدوميت شديدي داشتم. پس از اتمام قراردادم با اين تيم به اوربرو رفتم و هنوز هم در اين تيم بازي مي کنم.

بازيکن جوان تيم ملي در ادامه به سايت فدراسيون فوتبال گفت: سال گذشته ميلادي، کي روش – سرمربي تيم ملي ايران به سوئد آمد و بدون اينکه بدانم، يک بازي من را از نزديک تماشا کرد و پس از بازي بود که متوجه شده کي روش در استاديوم بوده و از اين اتفاق بسيار خوشحال بودم، چرا که کي روش مربي بزرگي است و از طرف ديگر مربي تيم ملي ايران است و پس از بازي با وي صحبت کردم و آن ديدار برايم بسيار به يادماندني بود.

ويليام آتشکده در ادامه در خصوص ارتباطش با ملي پوشان و رقابت با هم پستي هايش در تيم ملي براي حضور در ترکيب آن گفت: اميدوارم بتوانم اين کار مهم را انجام دهم و خودم را به کادر فني تيم ملي ثابت کنم. من بي توقع براي تيم ملي کار خواهم کرد و سخت تلاش مي کنم تا اين اتفاق مهم برايم بيافتد و معتقدم اگر کي روش از بازي من رضايت نداشت من را دعوت نمي کرد و من هم از هيچ تلاشي براي تيم ملي دريغ نخواهم کرد.

وي در پايان در خصوص روزهاي آتي که سال نو است، گفت: به همه هموطنانم تبريک مي گويم و اميدوارم سال بسيار خوب و روزهاي شادي در انتظار همه آنها باشد و البته من و خانواده ام به سنت همه ايرانيان جهان ، سال نو را جشن مي گيريم و در کنار هم هستيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ