هفته‌ 31 تحت تاثير تيمهاي در حال سقوط
تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 10:10 | نویسنده : Amir

هفته‌ي سي و يکم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال در حالي ادامه مي يابد که همه چيز تحت الشعاع تيم هاي نزديک به منطقه‌ي سقوط است.


هفته‌ي سي و يکم ليگ برتر در حالي از روز جمعه ادامه خواهد يافت که پنج ديدار در اين روز انجام مي‌شود و در آنها فولاد بدنبال افزايش شانس سهميه آسيايي و آلومينيوم بدنبال کاهش شانس سقوط است.

* آلومينيوم - ملوان

به گزارش ايسنا ، آلومينيوم که هفته ي گذشته با شکست از صبا شانس حضورشان در ليگ برتر تا حدي کاهش يافت به دنبال سه امتياز بازي برابر ملوان است تا شايد با از دست دادن امتياز از سوي ذوب آهن بار ديگر در موقعيت پلي آف قرار بگيرند. شاگردان مظلومي که هفت هفته ي پياپي موفق به پيروزي نشده اند برابر تيمي قرار مي گيرند که شرايط آنها هم چندان خوب نيست، شاگردان احمدزاده نيز شش هفته ي پياپي است که موفق به کسب سه امتياز نشده اند و براي ماندن قطعي در ليگ برتر تنها به سه امتياز نياز دارند. ملواني ها در اين ديدار يوسف زاده و آلومينيم هم ابراهيم ابرقويي نژاد را به علت محروميت در اين ديدار در اختيار نخواهند داشت.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه ي يک بر صفر به سود ملوان پايان يافت.

* مس - نفت آبادان

نفت آبادان که در آخرين روزهاي سال 91 علي فيروزي را از سمت سرمربي گري اين تيم کنار گذاشت، در حالي به مصاف مس کرمان مي رود که ذوب آهن با کسب يک امتياز و يا آلومينيوم با کسب سه امتياز اندک شانس اين تيم براي راهيابي به پلي اف را هم از بين مي برد و اين تيم اولين تيم سقوط کننده لقب خواهد گرفت. در طرف مقابل شاگردان لوکا بوناچيچ در 9 بازي اخيرشان شکست نخورده اند و بوناچيچ با پيروزي برابر نفت ابادان در يک قدمي پرسپوليس قرار خواهد گرفت و اين از خوش اقبالي بوناچيچ است که نفت آبادان در فصل اخير هيچگاه خارج از خانه پيروز نشده است. براي نفت آبادان حسين کعبي، سيامک سرلک و عباس مرداسي در اين ديدار به علت محروميت غايب خواهند بود.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه ي تساوي بدون گل پايان يافت.

* راه آهن - ذوب آهن

شاگردان علي دايي که از ماندن در ليگ برتر خاطر جمع هستند در ادامه ي ليگ بازي هاي تشريفاتي اي را در پيش خواهند داشت اما در طرف مقابل ذوب آهن به سه امتياز اين ديدار بسيار نياز دارد تا هم در منطقه ي پلي اف باقي بماند و هم اميدوار به لغزش داماش و فجرسپاسي براي ماندن در ليگ برتر. فرهاد کاظمي در اين ديدار محمد صلصالي را به علت محروميت در اختيار نخواهد داشت. با اين حال اين مسئله مانع از عزم کاظمي براي نگاه داشتن ذوب آهن در ليگ برتر نخواهد شد. ذوب آهن چهار بازي اخيرش را بدون شکست پشت سر گذاشته و همين امر مي تواند بر اعتماد بنفس شاگردان کاظمي موثر باشد. شاگردان کاظمي که در طول فصل اخير هيچگاه خارج از خانه پيروز نشده اند، شايد اين هفته اين رکوردشان را هم بشکنند.

ديدار رفت دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

* سايپا - فجرسپاسي

تقوي که هفته ي گذشته با برتري برابر نفت آبادان موجبات اخراج فيروزي را فراهم ساخت، با روحيه اي مضاعف برابر محمود ياوري قرار مي گيرد تا با گرفتن سه امتياز خيال خودش را از بابت ماندن در ليگ برتر راحت کند. در طرف مقابل محمود ياوري که با ابراز نگراني از احتمال سقوط هرچند پايين تيمش به دسته ي پايينتر بر لزوم تلاش همه جانبه براي حفظ اين تيم در ليگ برتر خبر داده است. در اين ديدار عليرضا جليلي از فجرسپاسي و جونيور توره تا از سايپا به دليل محروميت غايب خواهند بود.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه ي يک بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.

* فولاد - صباي قم

فولاد براي باقي ماندن در صدر جدول و نگاه داشتن شانس سهميه ي آسيايي بايد برابر صباي قم پيروز شود. از سويي ديگر صبايي ها که با برد 9 نفره برابر آلومينيوم بعد از شش هفته بدون برد، با شارژ روحي بيشتري برابر فولاد حاضر مي شوند، مي دانند که کار سختي برابر فولاد خواهند داشت. فولاد بيست و پنج هفته از آخرين شکست خانگيش مي گذرد و همين امر به معناي قدرت دوچندان اين تيم در بازي هاي خانگيش است. فولاد در اين ديدار ايوب کلانتري و صباي قم، سهراب بختياري زاده، سعيد لطفي و مهدي مومني را به علت محروميت در اختيار نخواهد داشت.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه‌ي تساوي بدون گل به پايان رسيد.

تمام بازي‌ها به جز بازي فولاد - صبا (17:30) ساعت 17 برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ