مهاجم نيوکاسل به چلسي پيوست
تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:, | 18:13 | نویسنده : Amir

دمبا با با قراردادي 3 سال و نيمه راهي چلسي شد.

 به نقل از ساکرنت، دمبا با 27 ساله با قراردادي 3 سال و نيمه و به ارزش 7 ميليون پوند از نيوکاسل يونايتد راهي چلسي شد.

با که تا اينجاي فصل 13 گل براي کلاغ‌ها به ثمر رسانده بود مي‌تواند در ديدار روز شنبه چلسي برابر ساوتهمپتون در چارچوب دور سوم جام حذفي انگليس به ميدان برود. او همچنين در ديدار روز چهارشنبه چلسي در جام اتحاديه (کپيتال وان) برابر سوانسي سيتي نيز در دسترس خواهد بود ولي نمي‌تواند چلسي را در ليگ اروپا همراهي کند زيرا براي نيوکاسل در اين جام در فصل جاري به ميدان رفته است.

با در مورد حضور در چلسي به سايت اين باشگاه گفت: احساس خوبي از حضور در چلسي دارم. خيلي خوشحال هستم و از اينکه به تيم قهرمان اروپا آمده‌ام احساس غرور مي‌کنم. از حالا بايد خودم را با شرايط حاکم بر اين تيم هماهنگ کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ