مانچيني: به بالوتلي 100شانس ديگر مي‌دهم
تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:, | 18:13 | نویسنده : Amir

سرمربي منچسترسيتي با تاکيد بر اينکه بالوتلي را نخواهد فروخت اعلام کرد حاضر است به او 100شانس ديگر براي اصلاح خودش بدهد.

 به نقل از ساکرنت، روبرتو مانچيني که در جريان جلسه تمريني منچسترسيتي آنقدر از دست ماريو بالوتلي، مهاجم جوان و ايتاليايي تيمش عصباني شد که با وي درگيري فيزيکي پيدا کرد.

اکنون اين مربي اعلام کرده عکس‌هاي منتشر شده از اين اتفاق موجب شده اين رخداد بيش از آنچه بوده بزرگ‌نمايي شود. اين مربي تاکيد کرده رفتار او با سوپر ماريو هيچ تغييري نکرده و او مي‌تواند در ديدار جام حذفي اين تيم که روز شنبه برابر واتفورد برگزار مي‌شود روي نيمکت بنشيند.

بالوتلي که چندي پيش به دليل مشکل‌هاي انضباطي از سوي باشگاه جريمه شده بود، بار ديگر با تذکرهاي مانچيني مبني بر اصلاح رفتارش روبه‌رو شد.

مانچيني 48 ساله در اين مورد گفت: ما در حال تمرين بوديم که ماريو بالوتلي به هم‌تيمي خود لگد زد. به او گفتم که زمين را ترک کند و به رختکن برود. او به من گفت که اين کار را انجام نمي‌دهد. من هم پيراهن او را گرفتم و از زمين بيرون کردم. اين تمام اتفاقي بود که رخ داد. عکس‌هاي منتشر شده موضوع را بيش از آنچه بوده بزرگ‌نمايي کرده است.

مانچيني بار ديگر تاکيد کرد بالوتلي هنوز هم مي‌تواند آينده خوبي در اين تيم داشته باشد. وقتي در مورد فروش سوپر ماريو از او سوال شد در پاسخ گفت: تفکرات من در خصوص او تغييري نکرده و او به هيچ وجه سيتي را ترک نخواهد کرد. اگر بدانم که او روزي رفتارش را تغيير خواهد داد، حاضرم 100 بار ديگر به او شانس اصلاح خودش را بدهم. او تنها 22 سال دارد و در سني است که ممکن است اشتباه کند. لگدي که او به هم‌تيمي خود زد را مي‌تواند در زمين مسابقه نيز تکرار کند. مشکل اين است ولي بايد بگويم هنوز هم به استعداد او ايمان دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ