بن‌زما دوباره نيمکت‌نشين مي‌شود
تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Amir

هافبک فرانسوي رئال مادريد بار ديگر با بازگشت مهاجم آرژانتيني تيمش پس از مصدوميت روي نيمکت خواهد نشست.

بازگشت هيگواين به ترکيب اصلي رئال در اولين بازي شروع سال نو ميلادي، بن‌زما را محکوم به نيمکت‌نشيني خواهد کرد. بن‌زما در جلسه تمريني پنج‌شنبه همراه با بازيکنان اصلي تمرين را شروع نکرد.

به گزارش فارس،بازيکن فرانسوي رئال که چهارشنبه نيز تمرين با ساير هم‌تيمي‌هايش را به دليل مشکل جزيي در قوزک پا از دست داده بود؛ پنج‌شنبه به تمرينات طبيعي بازگشت؛ اما مورينيو او را با بازيکنان ذخيره در يک تيم قرار داد. اين در حالي بود که هيگواين و کريستيانو رونالدو تمرينات کنترل توپ و شوت کردن را به همراه اوزيل و دي‌ماريا انجام دادند و تنها وظيفه بازيکن فرانسوي در اين تمرين شروع حرکت با يک پاس کوتاه بود.

با وجود اين حقيقت که هيگواين به مدت 2 ماه از تمرينات دور بود، اما مورينيو تصميم گرفت تا شانسش را در اولين بازي سال نو ميلادي با قراردادن مهاجم آرژانتيني در ترکيب اصلي امتحان کند تا تيم در خط حمله بار ديگر تهاجمي‌تر عمل کند و از بن‌زما بخواهد به خودش بيايد. مورينيو بار ديگر دستان بن‌زما را محکم فشرد تا او را به واکنش وا دارد.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد با وجود گلزني بازيکن فرانسوي در ديدار با مالاگا و درخشش در مسابقه مقابل وايادوليد کمبودي را در عملکرد بنزما مي‌بيند. به هر حال اين براي مورينيو کافي نبود و او انرژي بن‌زما براي تحت فشار قراردادن خط دفاعي حريف را کم مي‌داند.

علاوه بر اين مورينيو معتقد است که بن‌زما تمام انرژي‌اش را در ديدار دور رفت مقابل سلتاويگو که به دليل مصدوميت از زمين مسابقه بيرون آمد، نشان نداده و بر اين باور است که او مي‌توانست مدت زمان بيشتري در زمين بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ