برنامه‌هاي جلالي براي تراکتورسازي
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 10:57 | نویسنده : Amir

سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي برنامه‌هايش را به مديرعامل اين باشگاه ارايه کرد.


مجيد جلالي برنامه‌هايش را براي موفقيت در تراکتورسازي که به مديران اين باشگاه ارايه کرده است، تشريح کرد.

سرمربي جديد تراکتورسازان 12 خردادماه را به عنوان زمان آغاز تمرين‌هاي اين تيم اعلام کرد و گفت: آماده‌سازي تيم تماما در تبريز انجام مي‌شود و تنها در اواخر دوره يک سفر خارجي خواهيم داشت.

به گزارش ايسنا ، جلالي درباره اردوي خارجي تيمش هم گفت: هفته چهارم دوره آماده‌سازي به يکي از کشورهاي همجوار استان مي‌رويم ولي هدف ما از اين سفر خارجي فقط انجام بازي تدارکاتي است؛ چون آماده‌سازي را در تبريز انجام مي‌دهيم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي هم‌چنين گفت که فهرست بازيکنان مورد نيازش را به مديرعامل باشگاه داده است. وي درباره بازيکنان فعلي تيم هم اظهار کرد: مي‌خواهيم بيشتر بازيکنان فعلي را حفظ کنيم و فقط شايد نام سه نفر را در فهرست مازاد قرار دهيم.

جلالي در حالي که ديروز (سه‌شنبه) از توافق قاسم دهنوي با سپاهان خبري منتشر شده بود، درباره اين بازيکن گفت: جدايي او از تراکتورسازي هنوز قطعي نيست. به دهنوي گفتم که بهتر است در تبريز بماند چون مي‌خواهيم با هم براي يک کار بزرگ دورخيز کنيم.

جلالي هم‌چنين از ارايه طرحي براي توسعه فوتبال در خطه آذربايجان خبر داد: اين طرح را آماده کرده‌ام. شنبه هفته آينده آن را به مديرعامل تحويل مي‌دهم.

سرمربي جديد تراکتورسازي در ادامه درباره‌ي دستيارانش در اين تيم گفت: فعلا حضور جلال چراغپور در کنار من قطعي است. امروز (چهارشنبه) هم با وحيد هاشميان صحبت مي‌کنم تا در صورت تمايلش او را به تبريز بياوريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ