تراکتورسازي مشتري جديد علي کريمي
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 18:1 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي از تمايل باشگاهش براي جذب علي کريمي خبر داد.

حميد زيني‌زاده از تمايل باشگاهش براي جذب علي کريمي خبر داد و گفت: تبريز خانه کريمي است و اگر بپذيرد که به تراکتورسازي بپيوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.

وي اما اين را نيز گفت که هنوز با کريمي مذاکره نکرده است: اگر زمينه لازم فراهم شود ظرف چند روز آينده باب مذاکره را با علي کريمي باز مي‌کنيم. او بازيکن بزرگي است و ما دوست داريم او به تبريز بيايد.

زيني زاده در ادامه با قطعي داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفني تيمش درباره فهرست بازيکنان مورد نظر جلالي گفت: حتما شش سهميه ليگ برتري را خواهيم گرفت. در روزهاي اخير با چند بازيکن به صورت موردي مذاکره هم ‌کرده‌ايم و مي‌خواهيم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آينده ترکيب تيم را کامل کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره اردوهاي مورد نظر سرمربي تيمش هم گفت: مجيد جلالي هم اردوي داخلي را در برنامه‌اش گنجانده و هم براي اردوي خارجي برنامه دارد. احتمالا اردوي داخلي مان در تبريز يا سرعين ارديبل برپا مي‌شود.

زيني‌زاده در پايان با بيان اين که هنوز هيچ يک از بازيکنان تيمش از جدايي حرفي نزده‌اند، درباره آخرين وضعيت قاسم دهنوي گفت: دو روز پيش که با او صحبت کردم، گفت که مي‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظريم که بازگردد. البته دهنوي اين را هم گفت که با هيچ باشگاهي قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ