زارع: استقلال پژمان نوري را مي‌خواهد، نه من
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 18:52 | نویسنده : Amir

هافبک فصل گذشته ملوان انزلي گفت: چند پيشنهاد خوب ديگر دارم اما هنوز تصميمي نگرفته ام.

مازيار زارع درباره شايعه حضورش در استقلال اظهار داشت: من چنين شايعه اي را نشنيدم. تا جايي که مي دانم استقلالي ها پژمان نوري را مي خواهند، نه من. با اين حال اگر حرفي هم باشد، کسي با من صحبتي انجام نداده است.

به نقل از اوج، وي ادامه داد: وضعيتم مشخص نيست. چند پيشنهاد خوب ديگر دارم اما هنوز تصميمي نگرفته ام و ظرف روزهاي آينده همه چيز مشخص مي شود.

زارع در پايان افزود: من قراردادم را با ملوان فسخ کرده ام اما اين بدان معنا نيست که ديگر در ملوان بازي نمي کنم. بايان حال بايد صبر کنيم ببينيم چه اتفاقي رخ مي دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ