تلاش‌هاي زيدان براي تمديد قرارداد رونالدو
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 19:47 | نویسنده : Amir

مدير فوتبالي جديد رئال مادريد تلاش مي‌‌کند قرارداد ستاره پرتغالي رئال مادريد را تمديد کند.


اولين مأموريت بزرگ زين‌الدين زيدان به عنوان مدير فوتبالي رئال مادريد در صورت انتخاب مجدد فلورنتينو پرس براي رياست باشگاه اين است که اهميت کريستيانو رونالدو را به عنوان پرچمدار باشگاه در پروژه جديد اين تيم به او بفهماند.

به نقل از فارس، به عبارت ديگر اسطوره سابق فوتبال فرانسه دلايل داخل و خارج از زمين را فهرست خواهد کرد که چرا باشگاه مي‌خواهد ستاره پرتغالي قرارداد جديد امضا کند. مسئله اقتصادي به عهده خوزه آنگل سانچز خواهد بود که همچنان رئيس کميته اجرايي است و صحبت‌هاي مقدماتي را با خورخه مندس، مدير برنامه‌هاي رونالدو انجام داده است.

برنامه رئال مادريد اين است که قرارداد رونالدو را که 30 ژوئن 2015 به پايان مي‌رسد، به مدت 3 سال ديگر تمديد کند. اين به آن معنا خواهد بود مهاجم رئال تا سال 2018 در اين تيم ماندني مي‌شود. در حالي که همچنين انتظار مي‌رود که دستمزدش را از 9.5 ميليون يورو در سال پس از پرداخت ماليات به 15 ميليون يورو افزايش دهد.

زيدان در نشست روز دوشنبه با فلورنتينو پرس تقاضاي پيشين خود براي پيش‌بردن پروژه باشگاه‌ها را که رئيس 4 سال پيش با آوردن کريستيانو رونالدو به باشگاه آغاز کرد، دوباره تأييد کرد.

زيزو بر اين باور است که اين براي ستاره پرتغالي حياتي است که در سال‌هاي اوجش براي رئال در نوک حمله قرار بگيرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ