فالکائو در آستانه پيوستن به موناکو
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 9:21 | نویسنده : Amir

به گفته منابع نزديک به موناکو، انتظار مي رود مسوولان اين باشگاه، شامگاه جمعه در مراسم جشن پايان فصل، قرارداد خود را با رادامل فالکائو براي انتقال اين مهاجم کلمبيايي آتلتيکو مادريد نهايي کنند.

 اين جشن در تالاري در نزديکي ورزشگاه لويي دوم در موناکو و با حضور شاهزاده آلبرت و ديميتري ريبولوولف مالک روسي ميلياردر باشگاه برگزار خواهد شد.

هر چند که آتلتيکو مادريد بايد روز جمعه آخرين بازي فصل خود در لاليگاي اسپانيا را در خانه ساراگوسا انجام دهد ولي انتظار نمي رود که فالکائو در اين بازي شرکت کند.

فالکائو شامگاه دوشنبه وارد شاهزاده نشين موناکو شد و روز سه شنبه را به همراه خورخه مندس مدير برنامه اش در آنجا گذراند تا جزئيات قراردادش را نهايي ساخته و تحت آزمايش پزشکي قرار گيرد.

منابع نزديک به انجام اين معامله مي گويند که فالکائو قرار است قرارداد پنج ساله اي با موناکو امضا کند ولي يک بند اين قرارداد به وي اجازه خواهد داد در ژوئن 2014 به يک باشگاه بزرگ انتقال يابد.

موناکو و اتلتيکو پيش از اين بر سر مبلغ قرارداد انتقال که به گزارش مطبوعات اسپانيا 45 ميليون يورو خواهد بود و فالکائو سالانه 14 ميليون يورو دستمزد خالص دريافت خواهد کرد، به توافق رسيده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ