کاکا از بهترین بازیکن جهان تا سایه ای در رئال مادرید
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 9:48 | نویسنده : Amir

كاكا بازيكن برزيلي كه به اعتقاد خيلي ها آث ميلان را تنهايي به قهرماني ليگ قهرمانان اروپا رساند.
کاکا از بهترین بازیکن جهان تا سایه ای در رئال مادرید

 

 بازيكن سابق آث ميلان ، كاكا در سن سيرو همه چيز داشت و همواره در همه دنيا به عنوان يكي از برترين بازيكنان دنيا محسوب مي شد.

 

او با اين تيم به قهرماني ليگ قهرمانان اروپا رسيد و در سال 2007 موفق شد جايزه توپ طلا را به دست بياورد. او در دنيا از بهترين ها بود. يك فوروارد مدرن كه قدرت،سرعت عمل و تجربه را يكجا در كنار هم داشت تا اينكه به يك انتقال بزرگ دست زد و ناگهان اين استعداد برزيلي از صفحه فوتبال ناپديد شد.

 

  قراداد 56 ميليون يورويي اين بازيكن با رئال مادريد همه را به ياد آمدن زيدان به اين تيم انداخت كه در سال 2001 از سري آ به لاليگا آمد ولي اين شباهت در همين جا به پايان رسيد. زيدان به عنوان پادشاه آن روز هاي رئال مادريد شناخته مي شود و عنوان هاي بسيار زيادي اعم از ليگ قهرمانان با اين تيم كسب كرد اما دوره كاكا در برنابئو چيزي غير از نا اميدي براي او به همراه نداشته است. با آمدن به رئال مادريد كنار كريس رونالدو 80 ميليون يورويي دوران كاكا در  سايه ها شروع شد و هر روز نام او كمتر در ذهن ها تكرار شد. انتظار مي رفت كه كاكا و كريس رونالدو در كنار هم يكي از تاريخي ترين خط حمله هاي فوتبال جهان را تشكيل دهند اما اين اتفاق نيفتاد.اين بازيكن در زماني كه به او فرصت داده شد مشخص كرد كه نمي تواند با ليونل مسي بارسلونا برابري كند و به هيچ وجه مانند دورانش در ميلان در خط حمله بي رقيب نيست.

 

 

در همين احوال بود كه رونالدو قدرت خود را نشان داد و همه متوجه شدند كه او كسي است كه مي تواند با ليونل مسي رقابت كرده و براي رئال مادريد افتخار آفرين باشد و همان موقع بود كه خود كاكا هم متوجه شد نمي تواند در رئال مادريد به جايگاهي كه در ميلان داشت برسد.

 

اين بازيكن در سال 2010 اعلام كرد كه بازي كردن براي تيم ملي كشورش برزيل در جام جهاني آخرين بازي هاي او در مستطيل سبز خواهد بود اما اين بازيكن از اين بازي ها با دردي در زانو به مادريد بازگشت و بدون فوت وقت مورد عمل جراحي قرار گرفت.با اينكه دكتر ها پيش بيني كردند كه بعد از چهار ماه به ميادين باز مي گردد اما اين بازيكن هشت ماه بعد از جراحي به فوتبال بازگشت.

 

 

اين بازيكن در سوم ژانويه 2011 به عنوان يار تعويضي به جاي كريم بنزما به بازي آمد و نشان داد كه شرايط خوبي دارد و اگر به همين منوال ادامه دهد مي تواند در رئال مادريد اميدوار يك جا در تيم اصلي باشد. او بعد از مدتي در بازي رئال مادريد مقابل ويارئال هم گل زني كرد و هم پاس گلي استثنايي داد اما ادوباره از ناحيه زانو پا راست مصدوم شد و باعث شد تا رئال مادريد جايگزيني براي روز هاي نا آماده او پيدا كند و مسوت اوزيل به ميدان آمد.

 

اين بازيكن موفق شد از فرصتي كه پيدا كرده بهترين استفاده را بكند و با ساختن گل هايي حياتي براي تيم خوزه مورينيو نگاه اين مربي را به سمت خود جلب كند .

 

 

در فصل گذشته كاكا با منچستر يونايتد ، چلسي و ميلان ارتباط برقرار كرد تا از رئال مادريد برود اما اين باشگاه ها كه به اين نتيجه رسيده بودند وي ارزش قيمت بالايش را ندارد او را نخريده و وي در رئال مادريد ماندگار شد. بعضي ها معتقدند كه مورينيو به بازگرداندن كاكا به اوج اميدوار بود و اگر از او آمادگي مي ديد بدون شك به او بازي مي داد اما حال كه مورينيو از رئال مادريد رفته آيا كاكا برزيلي اميدي براي بازي كردن در تيم اصلي رئال مادريد خواهد داشت و اگر نه آينده اين بازيكن چگونه رقم خواهد خورد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ