گالاتاسراي پيشنهاد بارسا را رد کرد
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 16:56 | نویسنده : Amir

سران باشگاه گالاتاسراي پيشنهاد 17 ميليون يورويي بارسلونا براي جذب فرناندو موسلرا دروازه بان اروگوئه اي شان را رد کردند.

 اين اتفاق درحالي رخ داد که ويکتور والدس، دروازه بان بارسا درتابستان امسال اين تيم را ترک خواهد کرد و احتمالا به موناکو خواهد رفت.دراين ميان سران بارسلونا به دنبال آن هستند تا جانشين ايده آلي براي والدس بيابند و موسلرا را گزينه خوبي براي تيمشان مي دانند.

به گزارش گل، اين دومين درخواست بارسايي ها براي جذب موسلراست. اين دروازه بان اروگوئه اي تا سال 2016 با تيم ترکيه اي قرارداد دارد و يکي از منابع نزديک به اين باشگاه اعلام کرده که سران گالا حاضر خواهند شد تا دروازه بانشان را به مبلغ 20 ميليون يورو به فروش برسانند.

موسلراي 26 ساله در سال 2009 با لاتزيو قهرمان کوپا ايتاليا شد و يکي از اعضاي تيم ملي اروگوئه بود که در سالهاي 2010 و 2011 موفقيت هاي زيادي را کسب کردند و به مراحل پاياني جام جهاني رسيده و قهرمان کوپا آمه ريکا شدند. او در سال 2011 به گالاتاسراي پيوست و به اين تيم کمک کرد تا به مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا رسيده و فاتح سوپرليگ ترکيه شود.

عملکرد درخشان او در بازي مقابل منچستريونايتد در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا،باعث شد تا حتي سرالکس فرگوسن هم در آن مقطع براي جذب او دست به کار شود.

در صورتي که موسلرا استانبول را ترک کند، سران اين باشگاه براي به خدمت گرفتن اونور کيوراک، دروازه بان ترازبونسپور دست به کار مي شوند. درخشش و چابکي اين دروازه بان 25 ساله ترکيه اي باعث شده تا به او لقب پروانه بدهند و مبلغ ذکر شده در بندجدايي زودهنگام او 7.5 ميليون يورو است و تا سال 2016 با تيم کنوني اش قرارداد دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ