نوجوانان ايران فردا با قزاقستان ديدار مي‌کنند
تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:, | 16:35 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال زير 17 سال (نوجوانان) ايران در نخستين ديدارش در تورنمنت فوتبال روسيه فردا يکشنبه به مصاف تيم قزاقستان مي‌رود.

تيم فوتبال زير 17 سال(نوجوانان) ايران که براي حضور در تورنمنت فوتبال روسيه در شهر سن‌پترزبورگ به ثمر مي‌برد، ساعت 15:30 دقيقه امروز سومين جلسه تمريني خود را در اين شهر برگزار مي‌کند.

پس از اين تمرين شاگردان دوستي‌مهر در مراسم افتتاحيه اين جام که از ساعت 18 به وقت تهران آغاز مي‌شود و تيم‌ها در آن رژه خواهند رفت، شرکت مي‌کنند.

همچنين طبق اعلام داود پرهيزکاري سرپرست اين تيم، نشست هماهنگي اين رقابتها برگزار شد و تيم ايران در بازي نخستش در اين جام برابر قزاقستان لباس يک‌دست قرمز برتن مي‌کند. در بازي دوم مقابل ترکيه، سفيدپوش و در بازي سوم مقابل فنلاند هم قرمزپوش خواهد بود.

ضمن اينکه با توجه به تقاضاهاي برخي کشورها براي پخش بازي‌ها، قرار است يک يا دو شبکه ماهواره اي هم اين مسابقات را پوشش دهد. "روبرتو روزتي" داور معروف ايتاليايي و يکي از بهترين داوران جهان که ديدار استقلال و پرسپوليس در سال 2002 در تبريز را قضاوت کرد، بر کار داوران اين رقابتها نظارت مي‌کند.

گروه‌بندي تورنمنت فوتبال روسيه به شرح زير است:

گروه A: جمهوري چک، اوکراين، آذربايجان و ليتواني

گروه B: يونان، اسلوني ، روسيه و لتوني

گروه C: ترکيه، ايران، فنلاند و قزاقستان

گروه D: بلژيک، ايتاليا، بلاروس و منتخب سن‌پترزبورگ

برنامه تيم فوتبال نوجوانان ايران در اين رقابتها به شرح زير است:

يکشنبه - 17/10/91

ايران - قزاقستان، ساعت 13:45 به وقت تهران

سه‌شنبه - 19/10/91

* ايران - ترکيه ساعت 13:45 به وقت تهران

پنجشنبه - 21/10/91

* فنلاند - ايران، ساعت 13:45 به وقت تهران

پس از پايان مرحله گروهي، تيم‌هاي نخست گروه‌هاي براي صعود به ديدار فينال به مصاف هم مي‌روند، تيم‌هاي دوم براي کسب عناوين پنجم تا هشتم، تيم‌هاي سوم براي بدست آورده رده‌هاي نهم تا دوازدهم و تيم‌هاي چهارم براي رسيدن به رده‌هاي سيزدهم تا شانزدهم برابر همديگر به ميدان مي‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ