افشين: از استقلال و اروپا پيشهاد دارم
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 9:36 | نویسنده : Amir

مهاجم فولاد خوزستان مي‌گويد درباره آينده‌اش هيچ چيز مشخص نيست و تلاش مي‌کند بهترين تصميم ممکن را بگيرد.



آرش افشين درباره آخرين وضعيت مذاکراتش با باشگاه استقلال ابراز کرد: فعلا در همان حد مذاکرات اوليه قرار داريم. در اهواز هستم و آينده اصلا مشخص نيست. از سه، چهار تيم ديگر هم پيشنهاد دارم و بايد ببينم که شرايط کداميک بهتر است. اولويتم حضور در اهواز و فولاد خوزستان است. با اين حال همه چيز در آينده روشن مي‌شود.

به گزارش ايسنا،او در ادامه افزود: حضور فولاد در آسيا در تصميم‌گيري من موثر است. به هر حال باشگاه بايد شرايطش را بگويد و من هم شرايطم را بگويم. حتي پيشنهاد خارجي هم دارم و مدارک لازمه را ارسال کرده‌ام و احتمال لژيونر شدنم هم وجود دارد.

مهاجم فولاد در ادامه با ابراز اميدواري نسبت به صعود تيم ملي به جام جهاني بيان کرد: همچنان اميدوار به دعوت به تيم ملي هستم. در اين دوره به تيم ملي دعوت نشده‌ام و اين نظر آقاي کي‌روش بود و من به او احترام مي‌گذارم. بايد همه تلاش‌مان را بکنيم تا به جام‌جهاني برويم؛ چرا که اگر اين گونه نشود کل فوتبال ايران متضرر خواهد شد. قطعا همه دوست دارند در تيم ملي حضور داشته باشند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. با اين حال اميدوارم تيم ملي به جام‌جهاني صعود کند؛ چرا که توانايي‌اش را هم دارد.

او در ادامه باز هم درباره باشگاه بعدي‌اش صحبت کرد و افزود: براي حضور در تيم‌ها شرايطي دارم. جدا از مسائل مالي شرايط ديگري هم وجود دارد. در حال حاضر به خاطر مريضي دايي‌ام و امتحانات دانشگاهي تصميم‌گيري را به هفته آينده موکول کرده‌ام. مي‌خواهم با يک جمع‌بندي درست پايه‌گذار پيشرفت فوتبالي‌ام شوم. در حال حاضر هدف‌ اصلي‌ام اروپاست اما مي‌خواهم تصميم درستي بگيرم؛ چرا که تصميم امسالم پايه‌گذار آينده‌ام خواهد بود.

افشين در پايان با اشاره به عملکردش در فصل گذشته گفت: سال گذشته سال خوبي بود. تيم ما خوب بود و موفق شديم سهميه آسيا را کسب کنيم. نتايج خوب‌مان را مديون آقاي فرکي هستيم. ايشان براي من خيلي زحمت کشيد. از همين جا از آقاي فرکي تشکر مي‌کنم چرا که ايشان را خيلي اذيت کرده‌ام اما او مثل يک پدر با من برخورد کرد و من زحمات او را فراموش نمي‌کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ