پنج باشگاه بزرگ آماده پرداخت هشتاد ميليون پوند براي بيل
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 10:29 | نویسنده : Amir

گرت بيل بازيکن تيم تاتنهام در اين فصل عنوان بهترين بازيکن سال انگليس را به دست آورد و عملکرد او باعث شده تا خيلي ها از سراسر دنيا متوجه شده و آماده پرداخت مبالغ نجومي براي جذب وي باشند.
پنج باشگاه بزرگ آماده پرداخت هشتاد ميليون پوند براي بيل

 


مدير برنامه هاي گرت بيل بازيکن تيم تاتنهام اعلام کرذ که بازي کردن براي رئال مادريد گرت بيل را خوشحال خواهد کرد.

 

باشگاه تاتنهام مي داند که رئال مادريد در رقابت براي به کار گيري بيل تنها نيست و پنج باشگاه بزرگ و معتبر آمادگي خود را براي پرداخت هزينه هشتاد ميليون يورويي او اعلام کرده اند. اين باشگاه ها عبارتند از رئال مادريد ، منچستر يونايتد ، منچستر سيتي ، چلسي و پاري سن ژرمن ؛ اما گرت بيل براي فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد معناي ديگري دارد و او را در صدر ليست اهداف خود قرار داده چرا که اين بازيکن هم بسيار مورد پسند هواداران اين تيم است و رئال مادريد احساس مي کند براي مقابله با بارسلونايي که نيمار برزيلي را به خدمت گرفته بايد بازيکني در سطح بيل را در رئال مادريد به خدمت بگيرد.

 

باشگاه تاتنهام بار ها اعلام کرده که اين بازيکن را نخواهد فروخت و اينکه بيل در تاتنهام راضي و خوشحال است اما کمتر کسي است که بتواند در مقابل پيشنهاد صد ميلون يورويي که فلورنتينو پرس قادر به ارائه کردن آن است مقاومت کند و اين بازيکن مي تواند رکورد کريس رونالدو را شکسته و به گران ترين بازيکن جهان تبديل شود.

 

مدير برنامه هاي گرت بيل ، جوناتان بارنت گفت : هنوز سه سال از قرار داد بيل با تاتنهام باقي مانده و خود او هنوز صحبتي درباره ترک باشگاه با من نکرده اما ما آزاد هستيم که به پيشنهاد ها گوش داده و آن ها را بررسي کنيم . اگر رئال مادريد خواهان گرت بيل است من خوشحال مي شوم که پيشنهاد آن ها را مورد بررسي قرار دهم اما فراموش نکنيم که قرارداد بيل با تاتنهام است.

 

بارنت در ادامه افزود : به هيچ وجه بيل را با نيمار مقايسه نکنيد زيرا بيل بازيکن به مراتب بهتري نسبت به اوست و بدون شک گرت گران تر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ