بمانم قلعه‌نويي، مجيدي و رحمتي مي‌مانند
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 10:50 | نویسنده : Amir

مدير عامل باشگاه استقلال مي‌گويد: اگv بر سر نخواستم من دعوا است مي‌روم تا استقلال ضربه نخورد.

علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال، در خصوص آخرين شرايط اين باشگاه، وضعيت بودجه آبي‌پوشان براي فصل بعد و شرايط نقل و انتقالات صحبت‌هاي زير را مطرح کرد:

هم ايران آبي است، هم آسيا

به گزارش فارس،مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که فعلا شرايط اين باشگاه چگونه است، گفت:‌ فعلا که همه چيز آبي است. هم ايران آبي است و هم آسيا. در ايران قهرمان ليگ شديم و در آسيا جزء 8 تيم برتر هستيم.

*شرمندگي مقابل بازيکنان من را اذيت کرد

روزهاي سختي را مي‌گذرانم. فصل گذشته از صفر تا 100 هزينه‌ها براي قهرماني ما نزديک به 19 ميليارد تومان شد. 10 ميليارد خودم آوردم که يک رقم بي‌سابقه بود و از اين 19 ميليارد نمي‌توانستيم کمتر هزينه کنيم. اما 4 تيم بالاي جدول بيش از اين هزينه کردند. وزارت ورزش فقط 3 ميليارد به ما پول داد، اما شرمندگي مقابل بازيکنانم بيش از هر چيزي من را اذيت کرد. روزهايي که نمي‌توانستم در رختکن پاداش بدهم، بازيکنانم متلک مي‌گفتند که بازي‌ها را ما مي‌بريم و پاداشش را تيم‌هاي ديگر مي‌گيرند چون وضع رقباي ما خيلي بهتر بود.

* اگر سر نخواستن من دعوا است حاضرم بروم!

مديرعامل باشگاه استقلال با تعريف و تمجيد از ارکان تيمش گفت:‌ بايد به غيرت قلعه‌نويي و بازيکنان تبريک گفت اما مشکل ما براي فصل جديد اين است که 3،4 ميليارد تومان بدهي دارم آن هم از فصل گذشته و اگر الان بخواهم استارت بزنم، حداقل 3 ميليارد پول نياز دارم که با بدهي‌ها نزديک 7 ميليارد تومان مي‌شود. اين را هم نمي‌خواهم فقط وزارت 3 ميليارد به ما پول بدهد که کار را براي بستن تيم در آسيا شروع کنيم اما اگر مشکل من هستم و سر نخواستن من دعوا است، حاضرم بروم تا کسي بيايد که به استقلال ضربه نخورد.

*اگر پول نرسد مسئوليتي در استقلال ندارم

وي در خصوص جلسه هيئت مديره باشگاه استقلال، گفت: با آنها صحبت کرديم و قرار شد يک هفته صبر کنيم تا پول تزريق شود. اگر نشد من مي‌روم و ديگر مسئوليتي در استقلال ندارم. شايد مسئولان مي‌خواهند که تيم ضعيف باشد و کار به شکلي پيش برود که نتوانيم تيمي خيلي قوي ببنديم، اما من آدمي نيستم که با اين شکل کار کنم.

*بمانم، قلعه‌نويي، مجيدي و رحمتي مي‌مانند

فتح‌الله‌زاده در خصوص نگراني هواداران مبني بر حفظ ستاره‌هاي اين تيم، گفت: اگر من در استقلال باشم، شک نداشته باشيد که قلعه‌نويي مي‌ماند و فرهاد مجيدي هم فصل آينده خداحافظي نمي‌کند و در استقلال بازي خواهد کرد. در مورد نکونام هم بايد بگويم او بازيکن خوبي است و با غيرت بازي مي‌کند، بايد بر سر مبلغ قراردادش با او حرف بزنم. رحمتي نيز 4،5 پيشنهاد خيلي خوب دارد اما از او خواستم که چند روز دست نگه دارد و با تيمي مذاکره نکند. متاسفانه مديرعامل يک باشگاه به يکي از بازيکنان تيمش مبلغ 2 ميليارد و 100 ميليون تومان پيشنهاد داده و حالا شما بگوئيد که تکليف ما چيست؟

* تشعشع ستاره سوم را مي‌بينم

استقلال در شرايطي در آسيا به مصاف رقبا رفت که حريفان شرايط بسيار خوبي داشتند و پاداش‌هاي کلاني به بازيکنان خود مي‌دادند. وقتي الشباب را برديم يکي از دوستانمان در امارات به تيم پاداش داد و ما اينقدر بي‌پول بوديم که همان مبلغ را هزينه تيم کردم و پس از برگشت به بازيکنان پاداش دادم. استقلال در آسيا طوري عمل کرده که تشعشع ستاره سوم را روي پيراهن ما مي‌بينم به شرطي که حمايت شويم نه با اين شرايط .

*پولدار نشده‌ام،دارم ورشکست مي‌شوم!

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه آيا در اين فوتبال پولدار شده است، گفت: نه تنها اين اتفاق نيفتاده بلکه دارم ورشکست مي‌شوم، همين حالا يک ميليارد تومان از جيبم هزينه کردم و چک‌هايي که براي باشگاه کشيده‌ام، برگشت خورده است. همين مسئله باعث شده، تا در کار تجاري خودم دچار مشکل شوم و در بانک مرکزي چک برگشتي داشته باشم. واقعا دريافت 3 ميليارد تومان در اين شرايط خجالت‌آور است که بايد به خاطر آن بجنگيم و بايد بگويم که همين حالا هم که هنوز تيم بسته نشده، نمي‌توانم اسپانسر بگيرم.

*رئيس جمهور مي‌گويد بودجه بدهيد، اما وزارت مي‌گويد بودجه نداريم

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص تأمين بودجه اين باشگاه، گفت: اگر دوستان به تيم‌هاي ديگر پول مي‌دهند، از ما هم حمايت کنند در جلساتي که بارها در خدمت رئيس جمهور بوديم، او تاکيد کرد که به تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس پول داده شود و بودجه تزريق شود. اما وزارت اين کار را نکرده و مي‌گويند بودجه نداريم. حرف من اين است بودجه بايد گرفته شود که اگر به ما تزريق شود، تمامي بازيکنان و کادر فني را نگه مي‌دارم اما تا پول نباشد، فکرمان کار نمي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ