تست پزشکی شرط استقلالی شدن جانواریو
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 11:6 | نویسنده : Amir

امیر قلعه نویی شرط کردن چنانچه جانواریو بخواهد دوباره به استقلال بیاید ابتدا باید تست پزشکی داده و پس از آن قراردادش را نیز به مقدار چشمگیری کاهش دهد...


 اواخر فصل دوازدهم خبر از بازگشت جانواریو بود. گفته می‌شد این برزیلی محبوب، استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی خواهد کرد. قلعه‌نویی با این بازیکن تلفنی هم حرف زده بود اما در نهایت این مذاکرات منجر به بازگشت دوباره جانواریو نشد. چرایش هم مشخص بود. پای جانواریو هنوز بهبود نیافته بود به همین دلیل امیر ریسک نکرد و به فابیو پیغام داد به پایش برسد تا بعد. حالا 4 ماه از آخرین گفت و گوی امیر قلعه‌نویی با جانواریو می‌گذرد اما پرونده بازگشت او به استقلال همچنان باز است.

 امیر قلعه‌نویی علاقه بسیاری به فابیو دارد به همین دلیل دوباره پیگیر بازگشت این برزیلی است. به همین دلیل بار دیگر با مدیربرنامه‌های جانواریو مذاکراتی انجام داده است. درواقع خود قلعه‌نویی پیگیر بازگشت فابیو است و نه شخص دیگری. فتح‌ا...زاده هم در جذب جانواریو دخالتی نمی‌کند تا قلعه‌نویی مذاکرات را آنطور که می‌خواهد پیش ببرد. امیر برای بازگرداندن جانواریو به استقلال 2 شرط دارد که این شروط را به گوش مدیربرنامه‌های فابیو رسانده است. شرط اول حضور در تست پزشکی باشگاه استقلال. جانواریو اگرچه کار درمانش را به خوبی پیگیری کرده اما قلعه‌نویی اگر بخواهد این بازیکن را دوباره جذب کند قطعا از او تست پزشکی خواهد گرفت.

 بنابراین فابیو قبل از عقد قرارداد با استقلال باید چند جلسه‌ای در تمرین‌های استقلال حاضر بشود و در تست‌های پزشکی نیز شرکت کند. شرط دوم اما قدری بازگشت فابیو به استقلال را پیچیده می‌کند. فابیو باید از دستمزدش بکاهد. آیا او این کار را خواهد کرد؟

 در مذاکراتی که قلعه‌نویی با مدیر برنامه جانواریو داشته اعلام کرده که به دلیل افزایش قیمت دلار باشگاه استقلال در تامین بودجه دلاری باشگاه با مشکلاتی مواجه است به همین دلیل اگر قرار باشد که جانواریو فصل بعد را در استقلال توپ بزند باید مبلغی از دستمزدش بکاهد. با توجه به اینکه فابیو مصدوم بوده و نیم‌فصل تیم نداشته است به نظر می‌رسد او این پیشنهاد را بپذیرد مگر آنکه این وسط یکی دو باشگاه داخلی با جانواریو تماس بگیرند و پیشنهاد‌های بهتری به این برزیلی بدهند. شاید سپاهانی‌ها دوست داشته باشند دوباره این برزیلی را به خدمت بگیرند و شاید هم تیم دیگری مثل راه‌آهن اما فابیو از راه دور به مدیربرنامه‌اش پیغام داده که اگر دوباره به لیگ ایران برگردد دوست دارد پیراهن استقلال را تن کند. 

حالا با این شروطی که امیر برای این مهندس جوان گذاشته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سوپرفابیوی فوتبال ایران بار دیگر به استقلال ملحق خواهد شد یا خیر؟! آیا با این وضعیت دلاری امکان جذب دو بازیکن خارجی هست؟ ‌استقلالی‌ها قدر مسلم دوست ندارند ساموئل را هم از دست بدهند و شاید بتوان ادعا کرد که او در اولویت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ