نیمارهای بعدی برزیل چه کسانی هستند؟ + عکس
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 16:21 | نویسنده : Amir

ستاره برزيلي نيمار دا سيلوا بارسلونا پيوست اما چه کسي بعد از وي از پتانسيل هاي برزيل خواهد بود که مي توان آينده او رادر اروپا تصور کرد؟
نیمارهای بعدی برزیل چه کسانی هستند؟ + عکس

 

 نيمار دا سيلوا ستاره برزيلي در اين تابستان به بارسلونا خواهد پيوست و بعد از رفتن مورا و اوسکار سومين بازيکن با استعداد برزيلي محسوب مي شود که ليگ اين کشور از دست خواهد داد اما هنوز هم بازيکنان با استعدادي در اين کشور يافت مي شوند که بعد از نيمار پتانسيل هاي برزيل هستند و در اينجا به معرفي آن ها مي پردازيم.

 

6. گيوانيلدو

اين بازيکن بيست ساله هم تيمي نيمار در سانتوس است و در اين فصل براي اولين بار در تيم اصلي بازي کرد. اين بازيکن بعد از اينکه در تورنمنت حذفي زير هجده سال در سائو پائولو درخشبد مورد توجه قرار گرفت و سير صعودي اين بازيکن به عنوان يک مهاجم گل زن او را در ليست پتانسيل هاي آينده قرار مي دهد.


 

5. رافينيهو

 

اين مهاجم تيم فلامينگو  بيست ساله است و بلافاصله بعد از ورودش به تيم اصلي قدرت گل زني و سرعت بالايش را در ضد حملات نشان داد و به سرعت به يکي از بازيکنان اصلي ترکيب جورگينهو سر مربي اين تيم تبديل شد. چندي پيش مشخص شد که باشگاه پاري سن ژرمن متوجه او شده و براي خريداري اين بازيکن اقدام کرده است اما از آن جايي که هنوز يک سال هم از ثبت قرارداد اين بازيکن با فلامينگو نگذشته خروج او دور از انتظار است.

 

4.لئوناردو

 

اين بازيکن جوان در سال 2011 به عنوان يک مهاجم موفق به دنياي فوتبال معرفي شد و حتي با نيمار مقايسه مي شد اما به خاطر مشکلات شخصي نتوانست به اوج آمادگي خود برسد و نام او کم رنگ شد.وي از ابتدا سال 2012 دوباره نشان داد که در حال رشد است و به عنوان يک بازيکن قرضي براي باشگاه پالريماس عملکرد خوبي داشت. او در دقايق آخر بازي دوستانه تيم ملي برزيل مقابل بوليوي به عنوان يک بازيکن تعويضي به زمين آمد اما با گل زني در همين دقايق نشان داد که در آينده مي تواند بازيکني قابل اعتماد براي هر تيمي که در آن بازي مي کند باشد.اين بازيکن هرگز به افتخاراتي که نيمار در اين سن به دست آورده دست پيدا نخواهد کرد اما بدون شک پشت سر او از پتانسيل هاي بالاي برزيل خواهد بود.

 

3.فرد

 

 

اين بازيکن در تيم اينتر ناسيونال و زير نظر دونگا به دنياي فوتبال معرفي شد و در بازيهاي زير بيست و يک سال آمريکاي جنوبي توانايي هاي خود را نشان داد. اين بازيکن در اين فصل براي تيمش شش گل به ثمر رساند و باشگاه او اعلام کرده که با چند باشگاه خارجي در ارتباط است و به احتمال زياد در اين فصل به مقصد باشگاهي اروپايي تيم اينتر ناسيونال را ترک خواهد کرد.

 

2.ولينگتون نم

 

اين بازيکن در حال حاضر براي تيم فالميننس بازي مي کند و از سال 2011 توانايي هاي خود را در فوتبال برزيل به نمايش گذاشته است.او يکي از گزينه هاي مربيگري تيم ملي برزيل براي جام جهاني 2014 است اما اين مربي اعلام کرده ولينگتون بايد خود را به يک مرحله بالاتر از چيزي که در حال حاضر است برساند تا بتواند در فوتبال حرفه اي جايي تثبيت شده براي خود بيابد . باشگاه ناپولي علاقه خود را براي به خدمت گرفتن اين بازيکن اعلام کرده و پيوستن اين بازيکن به تيم هايي اروپايي نظير ناپولي در اين تابستان محتمل مي باشد.

 

1.برنارد

 

پس از رفتن نيمار برنارد مهاجم تيم اتلتيکو مينيرو به با استعداد ترين فوروارد ليگ برزيل تبديل خواهد شد . اين بازيکن تنها بيست سال دارد و از ابتداي سال 2012 براي اين تيم بازي مي کند.وي جايي براي خود در تيم ملي برزيل در بازيهاي جام کنفدراسيون ها يافته و پيش بيني مي شود زير نظر بازيکنان با تجربه اي مانند رونالدينيهو در آينده از گزينه هاي اصلي تيم ملي برزيل باشد.او در مسابقات کوپا ليبرتادورز از بازيکنان اصلي تيمش به حساب مي آمد و در هيچ کس بعد از اين بازي ها توانايي هاي او را به عنوان يک مهاجم موفق انکار نخواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ