يشنهاد 25ميليون يورويي پي‌اس‌جي براي دي‌ماريا
تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 19:35 | نویسنده : Amir

سران پاري سن ژرمن و موناکو براي جذب ستاره آرژآنتيني رئال دست به کار شدند.

اين روزها پروسه جدايي آنخل دي ماريا، ستاره آرژانتيني رئال مادريد از رختکن سانتياگو برنابئو آغاز شده است. حالا او مي تواند دومين خروجي قطعي رئال بعد از پيوستن ريکاردو کارواليو به موناکو لقب بگيرد.

به گزارش گل، اين طور به نظر مي رسد که مقصد او هم ممکن است ليگ فرانسه باشد. طبق گزارش منتشره در روزنامه پرتغالي آبولا و بازتاب اين خبر در روزنامه مارکا، منابع نزديک به ژرژ مندس، مديربرنامه هاي دي ماريا اعلام کرده اند که سران پاري سن ژرمن پيشنهادي 25 ميليون يورويي را براي خريداري آنخل دي ماريا به باشگاه مادريدي ارائه کرده است.

به احتمال قريب به يقين توافق بر سر اين انتقال به زودي حاصل مي شود و دي ماريا ممکن است تا روزهاي آتي به جمع شاگردان کارلو آنچلوتي اضافه شود.

البته پاري سن ژرمن تنها تيمي نيست که به دنبال جذب دي مارياست وتيم هاي منچستريونايتدو منچسترسيتي هم براي خريداري اين ستاره آرژانتيني ابراز تمايل کرده اند.

شنيده مي شود که رئالي ها هم احتمالا با فروش دي ماريا موافقت خواهند کرد تا با وجه حاصل از فروش او به تقويت تيمشان بپردازند.پيشنهاد 25ميليون يورويي پاري سن ژرمن هم به نظر آنها کافي است.

سران پاري سن ژرمن مي دانند که بابهره گيري از رابطه خوب دي ماريا با پاستوره و لاوتزي،هموطنان آرژآنتيني اش کار ساده اي در متقاعدکردن او دارند. آنچه قطعي است، اين است که آينده دي ماريا خارج از برنابئو است و پاري سن ژرمن مقصد ايده الي براي اوست.

موناکو وارد مي شود

لازم به ذکراست که علاوه بر پاري سن ژرمن، يک تيم فرانسوي ديگر هم وارد کورس خريداري دي ماريا شده که سران اين باشگاه هم مثل پي.اس.جي، پول هنگفتي دارند و مي توانند کار را براي شيخ الخليفي سخت کنند.

سران موناکو با ثروتي هنگفت وارد گود بازار تابستاني شده اند و در نظر دارند تا علاوه بر جلوگيري از انتقال دي ماريا به پاري سن ژرمن، فابيو کوئنترائو را نيز از چنگ چلسي خارج کرده و هر دوي اين ستاره ها را به تيم خودشان بياورند.

اين درحالي است که پيش از پيشنهاد پي.اس.جي براي خريداري دي ماريا، رئالي ها او را با مبلغي درحدود 15ميليون پوند به يونايتد پيشنهاد داده بودند. اما حالا بايد منتظر ماند و ديد که در دوئل تمام فرانسوي براي جذب دي ماريا، چه تيمي برنده مي شود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ