مورينيو: در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نمي‌‌کنم
تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:, | 18:11 | نویسنده : Amir

سرمربي پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نمي‌کند.

ژوزه مورينيو پس از اينکه انتقادات فراواني به وي به دليل نيمکت‌نشين کردن کاسياس در جريان شکست 3 بر 2 مقابل مالاگا وارد شد، بر اهميت رقابتي که بين بازيکنان تيم وجود دارد تأکيد کرد.

سرمربي پرتغالي خاطرنشان کرد که اعتمادش را به دروازه‌بان تيمش از دست نداده و در عين حال بر اهميت ايجاد تعادلي بين اعتماد به بازيکنان و رقابتي نگه‌داشتن آنها اشاره کرد.

وي در اين‌باره اظهار داشت: بايد در همه نقاط زمين به بازيکنانتان اعتماد داشته باشيد؛ نه فقط درون دروازه.

مورينيو تأکيد کرد: فکر نمي‌کنم براي هيچ بازيکني بهترين شرايط اين باشد که در جايگاهش احساس امنيت کند. اعتماد مهم است، اما رقابت هم اهميت دارد و آنچه ما بايد انجام دهيم اين است که به نقطه دقيق تعادل برسيم.

سرمربي پرتغالي رئال خاطرنشان کرد: من فکر مي‌کنم بازيکنان به بهترين سطح بازي خود ميان اعتماد و رقابت مي‌رسند.

مورينيو که يکي از نامزدهاي انتخاب برترين مربي سال در مراسم دوشنبه شب است، فاش کرد که در اين مراسم شرکت نخواهد کرد.

وي در اين باره اظهار داشت: در مراسم اهداي توپ طلا شرکت نخواهم کرد زيرا چهارشنبه بايد در رقابت‌هاي کوپا دل ري مقابل سلتاويگو به ميدان برويم و من مجبورم روي اين مسابقه کار کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ