ابهام در وضعيت چند پرسپوليسي
تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | 10:30 | نویسنده : Amir

در حالي که پرسپوليس تمرين‌هاي خود را براي فصل جديد ليگ برتر آغاز کرده، 5-4 بازيکن اين تيم وضعيت مبهمي دارند.

در حالي که 20 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات گذشته است و تيم‌ها با توجه به برنامه‌اي که براي فصل بعد دارند جذب بازيکن را آغاز کرده‌اند، پرسپوليس جنب‌وجوش زيادي داشته است.

به گزارش ايسنا ، در اين ميان چهار بازيکن پرسپوليس با وجود اين‌که با اين تيم در فصل بعد قرارداد دارند، اما وضعيتشان مبهم است. باشگاه پرسپوليس بعد از پايان فصل گذشته فهرست مازادي اعلام نکرده اما بعضي‌ها در فهرست مورد نظر علي دايي براي فصل بعد نيستند.

مهرزاد معدنچي، عادل کلاه‌کج، ميثم نقي‌زاده و افشين اسماعيل‌زاده چهار بازيکني هستند که با پرسپوليس قرارداد دارند اما نمي‌دانند براي فصل بعد چه وضعيتي دارند.

کلاه‌کج که در نخستين تمرين پرسپوليس در اين فصل شرکت کرده بود با نظر مثبت دايي روبه‌رو نشد چرا که در ليست اين مربي حضور ندارد.

اسماعيل‌زاده هم که نيم‌فصل دوم سال گذشته از سوي ژوزه در ليست مازاد قرار گرفته بود و با آمدن گل‌محمدي به پرسپوليس برگشت هم بلاتکليف است. از سوي ديگر ميثم نقي‌زاده هم وضعيت مبهمي دارد. او در تمرين‌هاي پرسپوليس در چند روز گذشته حضور نداشته اما از بين اين چهار بازيکن شانس بيشتري براي ماندن در پرسپوليس دارد. البته اين در صورتي است که باشگاه نتواند بازيکنان مورد نياز خود را جذب کند.

هم‌چنين اميرحسين فشنگچي بعد از خط خوردن از تيم ملي هنوز در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور نيافته و او هم مثل اين چهار نفر براي فصل آينده وضعيت نامشخصي دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ