توافق اوليه استقلال‌ خوزستان با حسين کعبي
تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 9:12 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان با بيان اين‌که قراردادم با اين باشگاه زباني، قولي و قلبي است، گفت: همان روز اول با اين باشگاه قرارداد سفيد امضا کردم.


عبداله ويسي اظهارکرد: دليل سفيد امضا کردنم، بختياري مديرعامل اين باشگاه بود چرا که ديدم او با صداقت و بسيار خوب صحبت مي‌کند و من از اين نوع برخورد او خوشم آمد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه‌داد: همچنين مردم اهواز طي اين مدتي که شنيده‌اند من قرار است به اين جا بيايم، واقعا آن‌قدر با من گرم و خوب رفتار کرده‌اند که ترجيح دادم قراردادم را سفيد امضا کنم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان درباره مذاکرات باشگاه صباي‌قم با وي گفت: جلسات بسيار خوبي با صبا داشتم و مردم قم نيز بازهم به من لطف داشتند و به استانداري اين استان نامه نوشتند و در آن‌جا جمع شدند و پيشنهاد دادند که من برگردم. رسانه‌ها و هيات مديره اين باشگاه نيز خواستار برگشتن من بودند اما من به دليل اين‌که به استقلال‌خوزستان قول داده بودم، نتوانستم به اين تيم بروم.

وي در ادامه درباره برنامه‌هايش در استقلال‌خوزستان عنوان‌کرد: از صبح تا شب براي جذب بازيکن در باشگاه هستيم. همچنين احتمالا از 17 خردادماه تمرينات‌مان را در اهواز آغاز مي‌کنيم، سپس 19 خرداد‌ در تهران به مدت پنج روز اردو مي‌زنيم و بعد از آن هم از 24 تا 29 خردادماه در سرعين اردبيل اردونشين مي‌شويم.

ويسي افزود: پس از اردوي سرعين، به اهواز آمده و سه، چهار روز در اين‌جا مي‌مانيم و سپس يک اردوي برون‌مرزي در ترکيه به مدت هشت روز برپا مي‌کنيم. مطمئنا طي اردوهايي که برگزار مي‌کنيم، بازي دوستانه هم خواهيم داشت. البته شايد اين بازي‌ها در هفته اول اردوهاي‌مان نباشد ولي در هفته‌هاي دوم و سوم خواهند بود.

وي هم‌چنين با اشاره به اين‌که با حسين کعبي به توافقات ابتدايي رسيده‌ايم، گفت: با کعبي صحبت‌هاي بسيار خوبي داشتيم و قرار شد که بازهم با يکديگر صحبت کنيم؛ حسين دوباره مي‌خواهد همان حسين کعبي باشد و به هر حال او خوزستاني است و 60، 70 بازي ملي انجام داده است و وظيفه من به عنوان يک مربي خوزستاني اين است که به او کمک کنم و تلاشم جذب اوست، چرا که مي‌تواند به ما کمک کند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال‌ خوزستان ادامه‌داد: من به دنبال جذب بازيکنان بومي خوزستان هستم و مي‌خواهم از جوانان استان استفاده کنم و يک تيم تقريبا بومي بسازم. همچنين با سهراب بختياري‌زاده قرارداد يک ساله ثبت کرديم. او نيز بازيکن بسيار بزرگي است که کاپيتان استقلال و تيم‌ملي هم بوده است. بختياري‌زاده بازيکن باتجربه‌اي است و سالم زندگي مي‌کند؛ اگر يادتان باشد ابراهيم قاسم‌پور 42 سال داشت و در پست دفاع وسط پاس تهران بازي مي‌کرد، به همين دليل به نظرم سن و سال مهم نيست و مهم حرفه‌اي بودن و آن رفتاري است که بازيکن در زمين دارد. به هر حال من به کاپيتاني مانند سهراب نياز دارم و ان‌شاالله بتوانيم نهايت استفاده را از او داشته باشيم.

وي خاطرنشان‌کرد: همچنين با "ديويد ويکروم" هافبک سابق صبا و "آشيل" مهاجم پيشين راهيان‌کرمانشاه نيز قرارداد ثبت کرديم و به احتمال بالاي 90 درصد نيز "فابيو کارواليو" گلر برزيلي پيکان را هم جذب خواهيم کرد که اگر من او را بخواهم به اين‌جا مي‌آيد. از بازيکنان فصل گذشته استقلال‌خوزستان هشت بازيکن را نگه داشته‌ام؛ به هر حال اين تيم ليگ يک بوده است و بعضي از بازيکنان در حد ليگ يک هستند.

ويسي در پايان يادآور شد: تمام سعي ما اين است که يک تيم خوب، در حد نام مردم خوزستان داشته باشيم و تيمي درست کنيم که مردم از آن لذت ببرند و هدف ما هدف والايي است تا بتوانيم حداقل 15 هزار خوزستاني را به استاديوم بياوريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ