دیدار ژنرال آبی‌ها با مسئولان دیناموکیف + عکس
تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 10:26 | نویسنده : Amir

مربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با مسئولان باشگاه دیناموکیف اوکراین برای یک بازی دوستانه به توافق رسید.

 

 امیر قلعه نویی در چند روز گذشته  سفری به کشور اوکراین داشت. وی در این سفر از باشگاه دیناموکیف اوکراین بازدید کرد و در مذاکره با مسئولان این باشگاه مقرر شد در تاریخی که مسئولان دو باشگاه به توافق برسند یک دیدار تدارکاتی بین تیم های استقلال و دیناموکیف برگزار شود.

 

طبق توافق سرمربی تیم استقلال به احتمال فراوان این بازی در تیرماه و قبل از شروع لیگ برگزار خواهد شد.

 در حالیکه بسیاری هفته گذشته از سفر امیر قلعه نویی به آمریکا خبر داده بودند اما بر خلاف پیش بینی ها او به اوکراین رفته بود تا در یک ملاقات ویژه با مالک و رئیس باشگاه دینامو کیف مقدمات سفر تیم استقلال به این کشور را جهت برگزاری یک بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی فراهم کند.

 



سرمربی تیم استقلال که دوشنبه هفته گذشته به کیف رفته بود ، صبح جمعه به تهران بازگشت. او در این سفر ، میهمان ویژه آلبروس تدیف، نماینده مجلس اوکراین، رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان نامدار کشتی جهان بود، ستاره ای که کشتی های او با علیرضا دبیر در مسابقات جهانی را هنوز به یاد داریم.

 همچنین قلعه نویی به دعوت از ایهور سورکیز، رئیس و مالک باشگاه دینامو کیف در این باشگاه حاضر شد.از جمله توافقات این نشست برگزاری یک بازی دوستانه بین دو تیم استقلال با دینامو کیف در تابستان امسال در اوکراین بود. همچنین قرار است پس از هماهنگی و تصمیم باشگاه استقلال ، اردوی چند روزه ای هم برای آماده سازی این تیم در کمپ دینامو کیف برگزار شود.

پس از جلسه با سورکیز ، قلعه نویی از کلیه امکانات باشگاه دینامو کیف بازدید کرد . مقدمات این سفر و جلسات را رضا حدادیان ، دوست مشترک آلبروس تدیف و قلعه نویی فراهم کرده بود .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ