کلوزه در آستانه شکستن رکورد گلزني گرد مولر
تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 14:17 | نویسنده : Amir

ميروسلاو کلوزه مهاجم تيم ملي فوتبال آلمان در آستانه شکستن رکورد 39 ساله گرد مولر در زمينه گلزني قرار دارد. کلوزه اميدوار در ديدار دوستانه با تيم ملي آمريکا اين رکورد را بشکند.

کلوزه با 126 بار پوشيدن پيراهن تيم ملي آلمان و به ثمررساندن 67 گل در آستانه رسيدن به رکورد گرد مولر قرار دارد. وي که نهم ماه ژوئن 35 ساله مي شود يکشنبه گذشته به قهرماني لاتسيو در جام حذفي ايتاليا کمک کرد.

تيم ملي آلمان روز يکشنبه در واشنگتن به مصاف تيم ملي آمريکا تحت هدايت يورگن کلينزمن مي رود.

گرد مولر پيش بيني مي کند کلوزه بتواند رکورد 68 گل در 62 بازي او را بشکند.

مولر 67 ساله مي گويد:« از اين که کلوزه بتواند رکورد مرا بشکند خوشحال مي شوم. ميرو مهاجم بزرگي است و زماني که او براي بايرن مونيخ بازي مي کرد چند بار با او ملاقات داشتم. او شايسته اين عنوان است.»

کلوزه که در سال 2001 کار خود را در تيم ملي آلمان آغاز کرد براي شکستن رکورد گرد مولر بايد دو گل به ثمر برساند اما اين بازيکن سابق تيم هاي وردربرمن و بايرن مونيخ از اين که او را با گرد مولر مقايسه کنند، خجالت مي کشد.

کلوزه گفت:« شما نمي توانيد او رابا هيچ کسي مقايسه کنيد آنچه که او به دست آورده است در زمينه گلزني و تعداد بازي ها بي نظير است. من شخصا اين موضوع را به او گفتم. شايد زماني که من از فوتبال حرفه اي بازنشسته شوم اين موضوع باعث افتخار من شود اما کار من هنوز به پايان نرسيده است.»

کلوزه - که نزد يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان محبوبيت زيادي دارد - اعلام کرد مي خواهد در جام جهاني 2014 برزيل حضور يابد و مي خواهد رکورد رونالدو در به ثمر رساندن 15 گل در جام جهاني را نيز بشکند. او تاکنون در رقابت هاي جام جهاني براي تيم آلمان 14 گل زده است.

مهمترين رقيب او براي حضور در ترکيب اصلي تيم ملي آلمان يعني ماريو گوتزه بيشتر اين فصل را بر روي نيمگت بايرن مونيخ نشست.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، کلوزه که به شکستن رکورد لوتار ماتئوس د پوشيدن تيم ملي آلمان چشم دوخته است ، گفت تا زماني که توان دارم در رقابت ها شرکت مي کنم.»

لوتار ماتئوس 150 بار پيراهن تيم ملي آلمان را بر تن کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ