لحظات خوب و بد رئال مادريد در فصل 2013-2012 + عكس
تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, | 9:34 | نویسنده : Amir

تيم رئال مادريد در اين فصل در لاليگا به مقام دوم ، در كوپا دل ري به مقام دوم و در ليگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تيم پاياني رسيد اما هواداران از آن ها راضي نيستند.
لحظات خوب و بد رئال مادريد در فصل 2013-2012 + عكس

 تيم رئال مادريد در اين فصل نتوانست عنواني كسب كند.بدون شك در دنياي ورزش براي هر تيم يا شخصي روز هايي خوب و روزهايي بد وجود دارد و ما در اينجا به بررسي آنها مي پردازيم.

 

سوپر كاپ اسپانيا (آگوست)

 

در بازي رفت سوپر كاپ اسپانيا ميان دو تيم بارسلونا و رئال مادريد قو هاي سپيد در ورزشگاه نيو كمپ باخت سه بر دو را پذيرفتند اما در برنابئو اين تيم موفق شد با به ثمر رساندن دو گل بارسلونا را تحت فشار قرار دهد. البته ليونل مسي يكي از گل ها را جبران كرد ولي در پايان اين سفيد پوشان مادريد بودند كه با احتساب گل زده در خانه حريف سوپر كاپ را بالاي سر بردند.

 

 

شكست در مقابل ختافه در اولين بازي خارج از خانه ( آگوست )

 

بازيكنان رئال مادريد هنوز از پيروزي كه مقابل رقيب اصلي خود يعني بارسلونا كسب كرده بودند و سوپر كاپ را از آن ها گرفته بودند خوشحال بودند و در صدد اين بودند كه در اولين بازي خود در خارج از خانه قدرتمند حاضر شده تا در دل همه تيم ها ترس بياندازند اما اين اتفاق نيفتاد. اين بازي مقابل ختافه بود و گونزالو ايگوان در نيمه اول رئال مادريد را پيش انداخت اما ختافه توانست در نيمه مربيان بازي را برگرداند و با نتيجه دو بر يك پيروز ميدان شد.

 

 شكست هاي رئال مادريد از تيم هاي اندولسيا

اندولسيا بعد از مادريد بيش ترين جمعيت را در اسپانيا دارد و خانه چهار تيم است كه در كمال تعجب همه  اين چهار تيم موفق شدند در اين فصل رئال مادريد را در خانه خود شكست دهند. به نظر مي رسد در اين فصل رئال مادريد با سفر به اين بخش مشكل جدي داشته است.در ماه سپتامبر رئال مادريد مقابل سويا قرار گرفت و تورچوفسكي در دقيقه دو تنها گل بازي را به ثمر رساند و رئال مادريد شكست خورد. در بازي مقابل رئال بتيس نيز اتفاقي شبيه به بازي مقابل سويا افتاد و باز هم مادريدي ها با نتيجه يك بر هيچ مغلوب شدند. در ماه دسامبر رئال مادريد سه بر دو مقابل مالاگا متوقف شد و همانجا بود كه قهرماني بارسلونا مسجل شد. در بازي مقابل گرانادا نيز با

گلي كه كريس رونالدو درون دروازه خودشان قرار داد

 

همه چيز را تكميل كرد و باعث شد تا اين ركورد رقم بخورد.

 

نيمه اول بازي مقابل والنسيا (ژانويه)

 

در اين بازي رئال مادريد بهترين نيمه اول كل فصل خود را رقم زد و با پنج گلي كه كريستيانو رونالدو ، آنجل دي ماريا و گونزالو ايگوان به ثمر رساندند نشان دادند كه در آمادگي كامل هستند و قصد دارند تيمشان را در جدول كه در آن زمان پايين تر از اتلتيكو مادريد بود، بالا بكشند.

 

بازي مقابل بارسلونا در كوپا دل ري ( فوريه )

 

اين دو تيم در بازي رفت كوپا دل ري در برنابئو به تساوي در عدد يك رضايت داده بودند ولي در نيو كمپ كه قرار بود تكليف تيم صعود كننده در آن مشخص شود اين بازيكنان رئال مادريد بودند كه توانستند بارسلونا را شكست داده و به مرحله بعد صعود كنند.اين بازي با نتيجه سه بر يك به پايان رسيد.

 

 شكست دادن منچستر يونايتد در اولدترافورد(مارس)

 

در اين بازي شرايط با هفته گذشته و بازي مقابل بارسلونا شبيه بود . اين دو تيم در برنابئو به تساوي رسيده بودند و حال نتيجه بازي برگشت تيم صعود كننده را مشخص مي كرد. سرخيو راموس يه اشتباه توپي را در دروازه خودي قرار داد تا منچستر يونايتد جلو بيفتد اما بعد از اين كه ناني براي خطا بر روي آربلوئا از زمين بازي اخراج شد همه چيز كاملا تغيير كرد.كريس رونالدو گل زني كرد تا منچستر يونايتد از ليگ قهرمانان اروپا حذف شود.

 

بازي مقابل بورسيا دورتموند در آلمان ( آوريل )

 

در جريان بازي هاي ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا در آلمان با نتيجه چهار بر صفر مغلوب بايرن مونيخ شده بود و بازيكنان رئال مادريد قصد داشتند كه با شكست دادن دورتموند كه كمتر كسي براي آن ها در مقابل رئال مادريد شانسي متصور  بود حريف بايرن مونيخ در فينال شود اما در زمين دورتموند با سدي بسيار محكم به نام رابرت لواندوفسكي برخورد كردند . اين بازيكن موفق شد چهار گل به ثمر برساند . البته كريس رونالدو موفق شد بر روي اشتباه مدافع حريف يكي از گل ها را جبران كند اما اين كارساز نبود و با اينكه در بازي برگشت رئال مادريد با نتيجه دو بر صفر پيروز ميدان شد اما از ليگ قهرمانان حذف شد.

 

فينال كوپا دل ري ( مي )

 

اين فينال براي رئال مادريدي ها بسيار دردناك بود چرا كه آن ها به عنوان پر افتخار ترين تيم اسپانيا و پر افتخار ترين تيم در عنوان هاي اروپايي رقابت را بر سر عنوان لاليگا به بارسلونا و در ليگ قهرمانان به دورتموند واگذار كرده بودند و تنها جامي كه برايشان باقي ماند،كوپا دل ري مقابل اتلتيكو مادريد بود.كريس رونالدو در نيمه اول رئال مادريد را پيش انداخت اما پاس گل زيبايي كه فالكائو به ديگو كوستا داد نتيجه را به تساوي كشاند.كريس رونالدو و خوزه مورينيو از زمين بازي اخراج شدند و ميراندا گل پيروزي بخش اتلتيكو را به ثمر رساند تا رئال مادريد در اين فصل هيچ جامي نگيرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ