بايد در هر شرايطي ذوب آهن را شکست دهيم
تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, | 10:2 | نویسنده : Amir

مربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: قبل از قرعه‌کشي پلي‌آف ليگ برتر به بازيکنان پاس گفتم که اگر دو بازي رفت و برگشت هم در اصفهان باشد بايد ذوب‌آهن را شکست دهيم.

مجتبي خورشيدي درباره بازي برگشت پلي‌آف ليگ دسته اول برابر مس سرچشمه اظهار داشت: اين بازي نيز مانند تمام بازي‌هاي پلي‌آف از حساسيت بالا و خاصي برخوردار بود.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به خوبي مي‌دانستيم هر دقيقه که از بازي بگذرد اگر در خانه حريف گلي دريافت نکنيم تيم حريف عصبي‌تر شده و شتاب‌زده عمل خواهد کرد روي همين استراتژي سعي کرديم نيمه اول را گل نخوريم که توانستيم به اين مهم دست پيدا کنيم.

مربي تيم فوتبال پاس همدان درباره نيمه دوم بازي بيان کرد: در نيمه دوم نيز با بازيکنان صحبت کرديم که بازي را کنترل کنند و تا دقيقه 75 به بعد تعويض‌هاي خود را انجام داديم اما متاسفانه روي يک اشتباه فردي گل خورديم.

وي ابراز داشت: بعد از دريافت گل بلافاصله تغيير سيستم داديم و با سه مهاجم به دروازه مس فشار وارد کرديم.

خورشيدي ابراز داشت: توانستيم در دقايق پاياني از يکي از موقعيت‌هاي فراوان خود استفاده کرده و به گل برسيم.

وي با بيان اينکه روي نيمکت عملاً دست ما خالي بود، ادامه داد: علي مطوري مصدوم بود، مرتضي تبريزي نيز به دليل محروميت با ما به سرچشمه نيامده بود، مهرزاد رضايي نيز شب قبل از بازي گفت که من به هيچ وجه نمي‌توانم در ترکيب اصلي بازي کنم و ما فقط مقداد قباخلو را داشتيم که اين بازيکن نيز مصدوميت شديدي داشت و پايش ورم کرده بود ولي با زحمات دکتر تيم اين بازيکن رسيد.

مربي تيم فوتبال پاس همدان ابراز داشت: تنها بازيکني که ما در نيمکت داشتيم لفته حميدي بود که پس از دريافت گل توانستيم اين بازيکن را به زمين بفرستيم و حميد فتحي را نيز از خط دفاعي جدا کرديم و به جلو فرستاديم.

وي گفت: خوشبختانه بر روي خط کرنر امير گداري صاحب توپ شد و سانت کرد که لفته حميدي با يک پرش زيبا گل سرنوشت‌ساز پاس را به ثمر رساند.

خورشيدي با بيان اينکه اول و آخر همه کارها دست خداست به خبرنگار ورزشي فارس همدان گفت: ما در دو بازي رفت و برگشت اول عقب افتاديم، همين که بتوانيم نتيجه را تغيير دهيم و از يک بازي باخته پيروزي بسازيم نشان از عملکرد مثبت تيم پاس دارد.

وي ابراز داشت: ما همه يک تيم بوديم که با تلاش هم اين اتفاق خوب رقم خورد.

مربي تيم فوتبال پاس همدان درباره سرنوشت خود در پاس اظهار کرد: اگر اميد طيري توسط کميته استيناف بخشيده شود تيم را به ايشان تحويل مي‌دهم و مي‌روم دنبال زندگي خودم؛ اما اگر هم قرار شد بنده در اين تيم فعاليت کنم با تمام تلاش خود کاري مي‌کنم پاس در بازي رفت و برگشت با ذوب‌آهن نتيجه بگيرد.

وي با اشاره به مشکلات مالي باشگاه پاس گفت: مطمئن هستم هيچ تيمي در ليگ يک از ما کمتر پول نگرفته حتي تيمي که ضعيف‌ترين تيم از لحاظ مالي بوده از ما بيشتر پول گرفته است.

خورشيدي با بيان اينکه ما در حال حاضر نزديک به 20 تا 30 درصد پول گرفته‌ايم، تأکيد کرد: بازيکنان ما شرافت و غيرت را در فوتبال معني کردند، چون همه مي‌دانند با 30 درصد پول گرفتن نمي‌شود تيم را به اين مرحله رساند.

وي با بيان اينکه بعضي وقت‌ها بنده از نگاه کردن به اين بازيکنان خجالت مي‌کشيدم ابراز کرد: بدن بازيکن که ماشين نيست! اين‌ها انسان هستند بعد از يک ماه از پايان ليگ که برگشتند هر فشاري که ما در تمرين‌ها به اين بازيکنان آورديم تحمل کردند اما اميدوارم در نهايت بتوانيم دل مردم همدان را شاد کنند.

مربي تيم فوتبال پاس همدان درباره انجام قرعه‌کشي پلي‌آف ليگ برتر با ذوب‌آهن که بازي رفت آن در اصفهان برگزار مي‌شود بيان داشت: اگر بازي اول در کره ماه باشد و بازي دوم در کره زمين باشد ما بايد حتماً ببريم چون ما محکوم به اين هستيم که در اين دو بازي امتياز لازم را بگيرم و جواز صعود به ليگ برتر را کسب کنيم.

وي تأکيد کرد: هر دو بازي هم در اصفهان باشد ما بايد برويم نتيجه بگيريم چون اين فرصتي است که خدا به ما داده و نبايد به راحتي از آن عبور کنيم.

خورشيدي افزود: بنده از همه مردم همدان مي‌خواهم که بسيج شوند تا اين تيم به ليگ برتر صعود کند براي موفقيت پاس بايد همه اختلاف‌ها را کنار بگذاريم و در کنار هم باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ