گومز از بايرن مونيخ جدا مي‌شود
تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, | 10:55 | نویسنده : Amir

يک نشريه آلماني اعلام کرده است که مهاجم ملي‌پوش بايرن مونيخ فصل آينده در جمع باواريايي‌ها نخواهد بود.

روزنامه آلماني بيلد اعلام کرد که ماريو گومز، مهاجم بايرن مونيخ جايي در برنامه‌هاي پپ گوارديولا، سرمربي جديد اين تيم ندارد و همين روزها آليانتس آره‌نا را ترک خواهد کرد. بيلد با معرفي ناپولي به عنوان مشتري اصلي مهاجم آلماني بايرن مونيخ، اعلام کرده است که نايب قهرمان فصل اخير سري A حاضر است براي اين بازيکن 20 ميليون يورو بپردازد.

به گزارش تسنيم، ادينسون کاواني، مهاجم ناپولي در آستانه جدايي از اين تيم است و احتمال اينکه اين تيم بخواهد از در‌آمد فروش اين بازيکن اروگوئه‌اي، مهاجم بزرگ ديگري را جذب کند بسيار زياد است. بيلد معتقد است ناپولي از فروش کاواني مي‌تواند بودجه قابل توجهي براي خريد بازيکنان جديد به دست آورد که گومز، يکي از آنهاست.

اين نشريه آلماني با استناد به گفته‌هاي يک منبع نزديک به رختکن بايرن مونيخ مدعي شده گومز، مهاجي که در 174 بازي‌‌اش براي بايرن مونيخ 113 گل زده، شنبه شب پس از پيروزي تيمش در فينال جام حذفي آلمان به هم‌تيمي‌هاي خود گفته که اين بازي آخرين بازي او در بايرن مونيخ بوده است.

ماريو گومز که تا سال 2016 با باواريايي‌‌ها قرارداد دارد، يکي از مهره‌هاي کليدي بايرن مونيخ در کسب افتخار بي‌سابقه سه‌گانه قهرماني در يک فصل فوتبال آلمان بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ