شرط مدافع استقلال براي تمديد قرارداد
تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | 18:24 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال استقلال در نشست با مديرعامل اين باشگاه اعلام کرد پس از دريافت مطالبات فصل گذشته، قراردادش را با اين تيم تهراني تمديد خواهد کرد.

 حنيف عمران‌زاده مدافع تيم فوتبال استقلال در نشستي که با علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل اين باشگاه برگزار کرد، شرط دريافت مطالباتش براي تمديد قرارداد با اين تيم تهراني را مطرح کرد.

به گزارش مهر، حنيف عمران‌زاده در اين خصوص گفت: در نشستي که با فتح‌الله زاده‌داشتم، ايشان به من گفت: دوست داريم در استقلال بماني، اما بنده به ايشان گفتم قبل از تمديد قرارداد، لطفا مطالباتم را پرداخت کنيد.

وي ادامه داد: بنده به آقاي فتح‌الله‌‎زاده گفتم براي اينکه مشکلاتم برطرف شود و به آرامش فکري برسم، بهتر است قبل از اينکه قراردادم را تمديد کنم، با من تسويه حساب کنيد.

مدافع تيم استقلال همچنين افزود: آقاي فتح‌الله‌زاده قول داد تا اواسط هفته آينده اين مشکل را برطرف کرده تا من با فراغ بال قراردادم را تمديد و در تمرينات شرکت کنم.

تمرين تيم فوتبال استقلال براي حضور در رقابت‌هاي داخلي و آسيايي فصل آتي، از روز شنبه هفته آينده به صورت رسمي آغاز مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ