روني آماده پيوستن به آرسنال
تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | 18:26 | نویسنده : Amir

وين روني، ستاره منچستريونايتد، آماده است تا در تابستان پيش رو راهي آرسنال شود؛ البته در صورتي که اين باشگاه با دستمزد درخواستي او موافقت کند.


اين مهاجم ملي پوش از شرايطش در الدترافورد راضي نيست و مي خواهد در تابستان الدترافورد را ترک کند.

به گزارش گل، چلسي، رئال مادريد و پاري سن ژرمن نيز ديگر باشگاه هايي هستند که شرايط روني را زير نظر دارند و آماده به خدمت گرفتن او هستند اما آرسنالي ها که در اين تابستان بودجه قابل توجهي را براي خريد بازيکنان جديد در نظر گرفته اند، جدي ترين مقصد براي روني محسوب مي شود.

با جدايي فرگوسن از منچستريونايتد، اکنون اميد آرسنالي ها براي کاهش فاصله با شياطين سرخ افزايش پيدا کرده و ونگر قصد دارد با به خدمت گرفتن روني، به نوعي انتقال فن پرسي را هم جبران کند.

گفته مي شود روني به طور غير رسمي به باشگاه آرسنال اعلام کرده که آماده است در همين تابستان با انتقالي پر سر و صدا راهي اميريتس شود.

او که فصل قبل در الدترافورد تا اندازه اي حاشيه نشين شد، مي خواهد بار ديگر به ستاره تيمش تبديل شود و با توجه به حضور توپچي ها در ليگ قهرمانان و همچنين ملي پوشاني ماند ويلشر، والکات و چمبرلين در اين باشگاه، او از انتقال به آرسنال استقبال کرده است.

البته اين اتفاق در صورتي رخ خواهد داد که آرسنالي ها حاضر شوند بيشترين دستمزد تاريخ باشگاه شان را به او بپردازند.

هنوز دو سال از قرارداد فعلي روني با منچستريونايتد باقي مانده که براساس آن، او هفته اي 250 هزار پوند دستمزد مي گيرد و حاضر به کاهش اين مبلغ نيست.

اين در حالي است که آرسنالي ها ساختار پرداختي بسيار سفت وسختي دارند که براساس آن به بازيکني مانند والکات تنها 90 هزار پوند در هفته حقوق مي دهند.

آرسنالي ها اين فصل بيش از 100 ميليون يورو بودجه براي خريدهاي تابستاني شان در نظر گرفته اند و از سوي ديگر قرارداد جديدي که با پوما امضا کرده اند، دست ونگر را براي خريدها و پرداخت هاي بيشتر باز مي گذارد.

آرسنال در فصل 07-2006 به تيري آنري 200 هزار پوند پرداخت مي کرد و قرارداد فابرگاس در سال 2009 به 110 هزار پوند افزايش پيدا کرد تا بتوانند او را در اميريس حفظ کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ