مهدي نظري استقلالي شد
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 8:40 | نویسنده : Amir

پس از مذاکراتي که بين علي اميري معاون باشگاه استقلال و مهدي نظري انجام شد بالاخره نظري با استقلال به توافق رسيد و قراراد يک ساله اي امضا کرد .

از نيمه هاي فصل پيش زمزمه حضور نظري در استقلال شنيده مي شد و اکنون اين زمزمه به واقعيت پيوست . نظري گفت: امير قلعه نويي و هواداران پرشور و دوست داشتني استقلال باعث شد تا پيشنهادهاي خيلي سنگين ساير تيم ها را رد کنم و در استقلال حضور يابم واميدوارم با اين تيم به موفقيت هاي خوبي دست يابم . البته آقاي اميري معاون باشگاه هم يک انسان بسيار خوب و دوست داشتني است و در اين جلسه علاقه من به ايشان بيشتر شد و همانند برادر بزرگتر دوستشان دارم.

به گزارش اول نيوز ، وي افزود : در استقلال مهاجمان باتجربه و خوبي وجود دارد و من هم مي خواهم در کنار آنها قابليت هاي خود را بيش از پيش به نمايش بگذارم و تمام تلاشم را ميکنم تا در بازيهاي آسيايي به خوبي بدرخشم و با استقلال قهرماني آسيا را جشن بگيريم.

در اين جلسه امير قلعه نويي به دليل مسافرت خارج از کشور حضور نداشت اما بصورت تلفني با معاون باشگاه و نظري مذاکره کرد و نظر مثبت خود را اعلام کرد .

مهدي نظري در خصوص فجر شهيد سپاسي شيراز هم گفت: من تيم فجر و همه عوامل و بخصوص هوادارانش رو دوست دارم و دين خود را به تيم ادا کرده‌ام و براي پيشرفت فوتبالم از اين تيم جدا شدم و اميدوارم بتوانم نماينده خوبي براي مردم خوب شيراز و استان فارس در سطح اول فوتبال کشور باشم .

استقلال تمرينات يک هفته اي خود را از روز شنبه در تهران آغاز مي کند و پس از آن به اردويي خارج از کشور مي رود.

مهاجم جديد و 23 ساله استقلال در پايان گفت " من از کودکي يک استقلالي بوده ام و آرزو داشتم روزي در اين تيم بزرگ و محبوب بازي کنم و اکنون با حمايت خانواده و پشتکار خودم به آروزيم رسيدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ